xxole Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Hei. Nå har jeg rota rundt her i hele dag og finner ikke ut hvordan jeg skal komme meg opp på de plankene. Jeg har til og med gått tilbake et par trinn og spilt igjennom på ny for å se om jeg har oversett noe men jeg finner ikke ut av det. Som dere ser har jeg funnet ut at en ovn er perfekt til å ta livet av sånne zombier med. :-)
colakork Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 "de plankene"? hvis du mener at du er på det stedet hvor det kommer zombier hele tiden og du kan flytte på den heisen, så er det helt bak i et hjørne du må krabbe opp på et tak ved hjelp av noen bokser for å komme videre opp..
nåvi Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Ta et screenshot og legg opp så blir det mye lettere å hjelpe deg.
xxole Skrevet 21. november 2004 Forfatter Skrevet 21. november 2004 Prøvde å legge med bilde men fikk det vist ikke til. Jeg prøver igjen.
mESA Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 (endret) du må inn i en bygning og trykke på en knapp slik at du en heis kommer fram, så skal du bak bygged, rundt der du sikter, og hoppe opp noen kasser så følger du den veien. Edit: trur jeg Endret 21. november 2004 av MeSa
colakork Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 (endret) først starter du heisen, så går du helt nederst og til høyre.. der ser du noen kasser du kan hoppe opp på, og resten sier igrunn seg selv... kosemose edit: det han sa Endret 21. november 2004 av colakork
mESA Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Du går videre bortover på taket... men du på inn i et lite hus/utkikkstårn og dra i en spak slik at en heis kommer.
Erlendz Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 hmmm såvidt jeg husker var det en stige der nede ett eller annet sted man skulle klatre opp. Husker jeg også lette ganske lenge der.
mESA Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Inn vinduet og gå ut av det huset en plass og finn russeren.
xxole Skrevet 21. november 2004 Forfatter Skrevet 21. november 2004 nede i det hjørnet hvor alle udyrene hopper på meg og prøver å spise meg? På andre siden av den åpne plassen med den viften eller hva det er ?
Mr.Garibaldi Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 nede i det hjørnet hvor alle udyrene hopper på meg og prøver å spise meg? På andre siden av den åpne plassen med den viften eller hva det er ? Stemmer. Til høyre før den viften går det en smug til venstre, og du kan klatre opp i et "kontrollrom" hvor det er bryter som kontrollerer heisen. Og så må du videre opp på bygningen ved siden av hvor alle udyrene hopper på deg (sprint?)...
Winydancer Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 HAHA.. dette fixa eg uten å tenke engang det er vell etter dette du får den hagla? eller var d før?
Erlendz Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 HAHA.. dette fixa eg uten å tenke engang det er vell etter dette du får den hagla? eller var d før? Det var nokk før! Tror jeg
xxole Skrevet 21. november 2004 Forfatter Skrevet 21. november 2004 (endret) De kassene kommer jo lenge etter hagla da. Nå er jeg oppe av hullet og har tatt laserfyr nr1 med en granat men nr2 er vist ikke like lett å ta. Jeg har prøvd å bare hoppe opp på plattformen og smette igjennom døra uten å skyte laserfyr nr2 men rekker det aldrig..... Endret 22. november 2004 av xxole
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå