Gå til innhold

Får ikke starte HDD

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har 2 WD 7200 HDD (120GB å 160GB)

Det begynte i det små med at Windows gikk tregere enn tregest. Så spurte med til råds på HW forumet. Så da fikk jeg tips om Diskdefragmentering. Men før jeg skulle starte diskdefag... så måtte jeg restarte PC.en (Windows ville ikke inn i 160GBen min).. Så krajsa det helt. Da jeg skulle starte pcen fikk jeg opp noe disc scan tull før windows loadinga, å den sa: "Invalid Partition Table" :ohmy: ?? det sa meg ingenting. Så jeg opna pcdøra å så etter att allt satt fast av kabler.. Prøvde på nytt men samme feilen, men da la jeg merke til høy støy fra 120GB (der er windows) som aldri har vert der før. Men jeg testa mer, prøvde alle mulige kombinasjoner med Jumper setings til ingen nytte. Da så jeg for meg 2 døde hardisker....

Jeg kobla hardiskene til mor sin pc, og fant ut at de fungere. (Fortsatt jævli lyd i 120GB`en min) å den på 160GB er vistnokk ikke formatert å trenger å formaterest for å fungere sier Windows... Men åssen i hellsiken kan allt dette skje på 1.2.3???

Edit: Jeg har nå fått frem hardiskene i Bios - Men den vil ikke boote, har sett den på boot men får fremdeles opp "Invalid Partition Table"

Edit2: http://www.xtremepccentral.com/forums/show...ad/t-14277.html her er det en med det samme problemet, å han sier att han søkte gjennom med ad-aweare og spy-boot restarta å så ble det føkka, jeg tenker meg om, så brukte jeg også det....

Takk for svar - les profil hvis du lurer på PC spec`s.....

Endret av Sjeva

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...