ajoa Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Har egentlig bestemt meg allerede (for Samsung E800) og er i et skremmende dogmatisk humør, så hva dere sier har egentlig ikke en dritt å bety. Jeg vil bare teste om dere udugelige nerder i det hele tatt har noe å "rutte" med av kunnskap. Hvilken telefon ville du valgt?
Big-Boy Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Har egentlig bestemt meg allerede (for Samsung E800) og er i et skremmende dogmatisk humør, så hva dere sier har egentlig ikke en dritt å bety. Jeg vil bare teste om dere udugelige nerder i det hele tatt har noe å "rutte" med av kunnskap. Hvilken telefon ville du valgt? Jeg ville valgt den som gjikk lengst mulig opp i rævva di men som samtidig ga meg minst mulig arbeid!
ajoa Skrevet 21. november 2004 Forfatter Skrevet 21. november 2004 Denne malen, er den et verktøy for mange av de ubrukelige, inkompentente dysletikerene her inne som ikke evner å forstå et vanlig alminnelig språk?
Black Star Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Når trådstarter oppfører seg på denne måten, stenger jeg tråden. Fullstendig tåpelig opptreden.
Anbefalte innlegg