P-TeCk Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 (endret) Hey, jeg lasta ned GTA san andreas med bitcomet, men det ser ut som om jeg har fått hans ferdig instalerte mappe med spillet, noen som vet hva jeg skal gjøre for å få spilt det, evt ett annet sted jeg kan laste det? På forhånd, takk til alle som hjelper til Endret 21. november 2004 av P-TeCk
Sjark Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Hey, jeg lasta ned GTA san andreas med bitcomet, men det ser ut som om jeg har fått hans ferdig instalerte mappe med spillet, noen som vet hva jeg skal gjøre for å få spilt det, evt ett annet sted jeg kan laste det? På forhånd, takk til alle som hjelper til Jeg tror denne posten kommer til å bli stengt, ulovlig å prate om warez, og ulovlige nedlastinger her!!!
P-TeCk Skrevet 21. november 2004 Forfatter Skrevet 21. november 2004 Det er vistnok lov å laste ned, men ikke legge ut i norge.
hinduuu Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 hmm må si meg enig med Lasso5000, trur den her tråden blir stengt
theDurkan Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Det er vistnok lov å laste ned, men ikke legge ut i norge. Joda, rett det der, men det tillates ikke å snakke om eller oppfordre om warez her. offtopic: Jeg leste et sted at warez er slang for software generelt. Sant?
Saltnesen Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Warez er software som distruberes ulovlig på nettet så vidt jeg vet. Jeg syntes du skal gå å kjøpe deg dette spillet.
Aasgaard Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Det er vistnok lov å laste ned, men ikke legge ut i norge. Nei, det er ikke lov. Det er kanskje lov å laste ned film/musikk, men det er over hodet ikke lov å laste ned spill/programmer. Tråd stenges. Å hjelpe folk med slike spørsmål er også et brudd på retningslinjene.
Anbefalte innlegg