Athene Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Jeg ser etter ny mobil og vil i første rekke ha en mobil som er skikkelig å skrive sms på og som kan ta bilder med rimelig kvalitet. Funksjoner: -Kalender: ja -MMS: ja -WAP: ingen betydning -Kalkulator: finnes det mobiler som ikke har kalkulator? -JAVA: ikke viktig -Email klient: ikke viktig men et pluss -Spill: liten betydning, men et lite pluss Form: -Helst vanlig klassisk form -Vekt: ubetydelig -Antenne: ubetydelig -"Støt/sprut/støv-sikker": ubetydelig Skjerm: -Fargeskjerm -Aner ikke hvor mange mobiler som har over 65000 farger, men vil ha bedre enn middels skjermkvalitet -Størrelse på skjerm: Middels eller stor -Touchscreen: nei Pris: Jeg regner med å bruke 1-500kr(med djuice regning abonnement) Diverse: -Merke: Liker nokia men har ingen krav -Kamera: ja -Videokamera: ikke nødvendig men et pluss -Minne: 50+ meldinger og 10+ bilder -Minnekort: ubetydelig -Polyfoniske ringetoner: ikke viktig men et pluss -MP3: ikke nødvendig men et pluss -Radio: ikke nødvendig men et pluss -Wlan: ikke nødvendig men et pluss -Batterilevetid: ikke spesielt viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Ringer veldig lite, sender mange smsr, bruker kalender og huskelapper en god del, bruker også meldingsarkivet som notatblokk Jeg sikler etter nokia 6230 men den er altfor dyr til at jeg gidder kjøpe den. Om det ventes noen nye, gode og rimelige mobiler snart er jeg villig til å vente et par måneder
ajoa Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Vel, nå er ikke jeg noen ekspert, men denne Big Boy later som han har god peiling og han ville valgt den mobiltelefonen som gikk lengst mulig opp i ræva di men som samtidig ga han minst mulig arbeid! http://forum.amobil.no/index.php?showuser=43084
Athene Skrevet 21. november 2004 Forfatter Skrevet 21. november 2004 Skjønner ikke hva du prater om jeg...
Athene Skrevet 23. november 2004 Forfatter Skrevet 23. november 2004 Kanskje jeg skal skaffe en k500, den har visst fått veldig bra kritikk men jeg finner knapt noen priser på den
Algron Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Kanskje jeg skal skaffe en k500, den har visst fått veldig bra kritikk men jeg finner knapt noen priser på den Den er bra den!
joku Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Jess K500 gir mye for penger. Du kan jo lese testen av den, viss ikke du allerede har lest den da.
Athene Skrevet 23. november 2004 Forfatter Skrevet 23. november 2004 Har lest litt om den her og der nå, den var jo eneste telefonen som fikk ternigkast 6 her, og med god anmeldelse av både knapper go kamera virker det som den er midt i blinken for meg. Hadde jeg bare funnet et tilbud med riktig abonnement som ikke er så høyt da.. Men siden den virker så bra så er jeg muligens villig til å strekke meg lenger i prisen
Big-Boy Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 (endret) Vel, nå er ikke jeg noen ekspert, men denne Big Boy later som han har god peiling og han ville valgt den mobiltelefonen som gikk lengst mulig opp i ræva di men som samtidig ga han minst mulig arbeid! http://forum.amobil.no/index.php?showuser=43084 Jepp, når han kommer med så teit og usakelig inlegg, så kommer jeg med teit og usakelig svar thats the way it is, dont like it? then see in my hairy ass and see if i care Men som du ser så har de andre anbefalt k500, og jeg er forsåvidt enig, mye telefon for den prisen Endret 23. november 2004 av Big-Boy
Kornelius Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 K500 er bra den, men jeg ville også tatt en titt på samsung E330.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå