Saltnesen Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Hei folkens Jeg har ett problem. Har skrevet i en annen tråd, men der fikk jeg ikke noe hjelp! Jeg har ett problem, jeg hadde hvert i begravelse, å hadde da gledet meg til å få tankene på rett skjøl igjen, med å spille litt. Så til min store glede så kom jeg hjem å der lå spillet i postkassen. Jeg kom meg ned på rommet på min pc med 3Ghz cpu, samt 1024MBram og Radeon9800Pro kort. Jeg har oppdatert driverene fordi på førsten så fikk jeg bare svart skjerm, men det er nå fikset. Jeg håper noen kan hjelpe meg, har også prøvd NOCD fordi kanskje det var CD-Rommen, men det var det ikke. Det hakker fortsatt. Utrolig irriterende. Håper jeg får seriøse å gode svar Takk
tbend Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Hadde samme problemet som deg, med at jeg fikk svart skjerm... Nå sliter jeg med at ddetaljnivået i NFSU2 er føkka,, kun i full, et lagger ikke på min maski, men er litt pussig...
sixx Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 hvilken driver har du til skjermkortet ditt??? prøv å oppdatere!!! (utrolig hva det kan hjelpe) Så kan du alltids prøve å rydde litt på pcen, fjerne spyware og defragmentere pcen...
Saltnesen Skrevet 21. november 2004 Forfatter Skrevet 21. november 2004 Jeg skal prøve. Jeg har 4.11 som er den nyeste driveren! Jeg skal prøve å defragmentere nå! Så oppdaterer jeg etterpå! Spyware kjøres over hver gang jeg starter opp pcen. Adware bruker jeg der.
cfg Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Dra ut Internett kabelen det funka for meg Men det funker også helt fint etter jeg re formaterte Windows... (av helt andre grunner) Mitt tips til deg er å dra ut kabelen og sjekke om det lagger da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå