artificial Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Klarer faen ikek å hoppe over hopp nr 2 i highway 17. det førstet hoppet gikk heller ikke kom halvveis liksom også haddddddaaa!!!! løste det første hoppet ved å blaste bilen opper fjellet med ma gravity gun. help is needed. (blir ogsp kvalm av å spille det. noe med perspetivet ell noe)
artificial Skrevet 21. november 2004 Forfatter Skrevet 21. november 2004 shift dvs det knappen jeg bruker npr jeg tilvanlig skal gå sakte og liste meg inn på fiender`? jeg har byttet knappene litt tror jeg.
christaaah Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 trodde du kjørte bil.. noe du også skal! du skal løfte bilen din opp med kranen, om du e der eg tror du e
artificial Skrevet 21. november 2004 Forfatter Skrevet 21. november 2004 sprintknappen. hvor er den i options. er vant til å spille counterstrike å der har du ikke sprint
artificial Skrevet 21. november 2004 Forfatter Skrevet 21. november 2004 ahhhhhhhh . sprint fant den nå. pfffff. takk for svar. brukt ca en time på dette
lavizh Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Ikke tenk CS når du spiller HL2, shift-knappen er turbo for bilen. så enkelt er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå