slimboy Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Sønn til naboen kjøpte HL2 i går, og som den idioten var er, klarte han ikke å innstallere HL2, så han prøvde sikkert X ganger, med det resultat at han ble banned fra serveren til valve. Jeg vil presisere at dette ikke er warez/kopi av spillet, men en orginal, så slipper vi en case om det. Hva gjør man i et slikt tilfelle?
TeSp Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Send en mail til valve da. Sikkert ikke noe problem det.
Rafael Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Hvorfor skulle han bli bannet for å ikke ha klart å installere spillet?
slimboy Skrevet 21. november 2004 Forfatter Skrevet 21. november 2004 Hvorfor skulle han bli bannet for å ikke ha klart å installere spillet? Vet ikke hvorfor, da jeg innstallerte mitt måtte jeg opprette en konto, mulig han har prøvd dette X ganger, og blir det sikkert kødd når han prøver dette for 2. gang med samme serial, får stikke ned å sjekke hva han har drevet med, for når jeg innstallerte HL2 gikk det helt smertefritt, men så er jo jeg ganske flink
H4ngm4N Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Ca. det samme skjedde med meg (men jeg greide å innstallere spillet), og da funka det fett med den første kontoen som jeg aktiverte HL2 med.. Mens den andre ble føkka...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå