juleribba Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Hjelp! Har lastet ned HL2 litt på lan og litt hos kamerater, grunnet at jeg ikke har annet en isdn her hjemme ( på spille pc'en har jeg ikke internett i det hele tatt ) Når jeg endelig fikk aktivert spillet slet jeg litt med at HL2 hang seg, men det er fikset. Nå kommer det ARTIFACTS etter at jeg har spilt en stund :( Det starter med å bare være på noen objekter men det blir fort mer og mer. vet ikke hva jeg skal gjøre!!!!!!! kjører catalyst 4.12beta 9600XT ee xp2500 768 (2700) ram Har klokket alt til default uten at det hjelper så lenge. laste det ned på nytt er liksom det siste alternativet siden da må jeg dra med meg hele pc'en til en kamerat. noen som har noen tips???? Hjelp
Bloody Mess Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Sjekk om du får artifacts andre steder enn i HL2. Hent ned noe som heter ATI Tool, og kjør artifacts testen.
juleribba Skrevet 20. november 2004 Forfatter Skrevet 20. november 2004 har ikke merket noen artifacts annet enn i HL2 og i BF vietnam, ikke noe andre steder. Bruker ati tool ingen artifacts der. ( testa bare i 10 min)
Bloody Mess Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 (endret) Hvilke objekter fikk du artifacts på? Og hva står AA og AF på? EDIT: Ikke kjør Catalyst 4.12 BETA, hørt at flere har artifacts med den. Bruk 4.7 isteden, fungerer veldig bra på HL2 hvis du har et litt eldre kort som det du har. Endret 20. november 2004 av odex
juleribba Skrevet 21. november 2004 Forfatter Skrevet 21. november 2004 ok skal prøve det nå ( får artifacts både med og uten aa og AF)
Glipp Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 jeg har ingen problemer med 4.12b åartifacts.. kjører det helt fint uten probs her
Bloody Mess Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 (endret) Diskusjonstråd for beta driverne i HL2, startet av de som lager dem: http://www.driverheaven.net/showthread.php?t=61369 Flere som har rapportert artifacts og andre feil. Endret 21. november 2004 av odex
juleribba Skrevet 21. november 2004 Forfatter Skrevet 21. november 2004 (endret) Fiksa artifacts med gamle drivere sliter litt med farveproblemer både med og uten aa og af ( på mørke steder er det ofte lilla, grønn skjær) . Takker for svar Endret 21. november 2004 av juleribba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå