Sponis Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Eg har CS på ein CD, Men det er ikkje nokon installeringsfil det er bare på cden,kordan kan eg få det over på maskina slik at eg kan spille?
danilovic Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 1) Putt i CD-en. 2) Drit i at du har lagt i CD-en. 3) Last ned Steam fra www.steampowered.com. 4) Installer det. 5) Installer CS. 6) Ta ut CD-en.
Piratpjokken Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 hva mener du egentlig? Er selve cs.exe greia inne på cd`n? er den det kan du prøve å kopiere over. Viss ikke kan du laste ned fra Counter-strike
Sponis Skrevet 20. november 2004 Forfatter Skrevet 20. november 2004 Spillet er på cd`en, men det går ikkje an å spille. Det er ikkje lagret på hardisken men er kun på ein cd, derfor går det ikkje an å spille.
Sponis Skrevet 20. november 2004 Forfatter Skrevet 20. november 2004 Kordan funker det vist eg laster ned CS? Må eg ha tidligere Versioner frå før?
DevN Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Last ned Steam fra http://www.steampowered.com/ Gjør alt som må gjøres i Steam. Last ned Counter-Strike 1.6 via Steam, og spill. Forutsetter lisens. PS. Hodepina som hjelper deg, ikke jeg.
Sponis Skrevet 20. november 2004 Forfatter Skrevet 20. november 2004 Eg får ikkje til Steam, det kommer bare ein grøn liten boks der det står: initializing, og etter nokon sekkunder forsvinner den. kva skal eg gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå