miXer Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Dette er sikkert et utrolig teit spm, men hva heter de to slottene som ligger mellom PCI slottene og AGP slotten?
guge Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 (endret) Det er 64 bit PCI. Noen ganger heter det PCIX, noen ganger PCI64. De finnes i forskjellige hastigheter fra 66MHz til 133MHz. Det er veldig fint til SCSI RAID-kontrollere. Kortet ditt minner om MSI K7D Master-LR, hva er det for noe? Endret 19. november 2004 av guge
miXer Skrevet 19. november 2004 Forfatter Skrevet 19. november 2004 Jeg holder på med et prosjekt på skolen jeg seru så jeg har bare finni et bilde av et HK på google. Aner ikke hva slags bilde det er. :!:
gastingen Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Dual P3, server HK(?). Vart satt opp ein del gode serverar basert på den atkitekturen.
ØysteinI Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 (endret) Dual P3, server HK(?). Vart satt opp ein del gode serverar basert på den atkitekturen. Det der er et dual socket-A hovedkort. Socket 370 for Pentium-3 like bred/lang, men raden med pinner og hull er tynnere ( = større "hull" i midten av socketen) Det er for øvrig ikke et AGP-spor på det hovedkortet... det er et AGP Pro-spor (vanlig AGP+mulighet for å levere litt mer strøm til skjermkortet) Endret 19. november 2004 av ufo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå