Filius_two Skrevet 28. mai 2002 Skrevet 28. mai 2002 Hei Jeg bor i Bergen(Søreide) 20 min fra sentrum og lurer på dette: Hvor og når arrangeres linking. Eventuelt Bergens området. Jeg har nettop flyttet til byen og dermed vil finne det ut. Takker for alle svar! Hilsen Fil
jh_ Skrevet 28. mai 2002 Skrevet 28. mai 2002 Tja...Nå er d jo TNG snart da, ta en tur på http://www.Generation.no
SkyFish Skrevet 28. mai 2002 Skrevet 28. mai 2002 Skal kanskje til Bergen etter neste år å studere, gleder meg til å komme meg vekk herfra og oppleve noe nye miljøer. Hørt Bergen skal være en fin student by. :wink: Kanskje møtes vi en gang på et LAN eller noe... Er det ikke planer om at hele bergen skal ha 10mbit internett innen 2004 også? MVH Kenneth Lorgen
Filius_two Skrevet 28. mai 2002 Forfatter Skrevet 28. mai 2002 Quote: Den 2002-05-28 08:32, house skrev:linking? as in LAN-party? Jeg mener sånne små dataparty(100-150 deltakere) I Bergens området Og hvor får jeg vite hvor disse blir arrangert? TAKK Hilsen Fil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå