Blausen Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 I en av videoene som ble vist på e3 fikk vi se Gordon hoppe ned en stige, og møter Alyx. Plutselig blir de møtt av en soldat som står bak den. Men en blålysende tentakkel kommer bak soldaten, spidder ham og denger ham i bakken. Dette såg jeg lite til i spillet iallefall. Er det flere som savner ting fra gameplay videoene de har gitt ut? Syns også de hadde forandret endel utseendemessig i byen, da Barney og en gjeng soldater er med og skal komme seg bak en festning.
Blausen Skrevet 18. november 2004 Forfatter Skrevet 18. november 2004 Kom også på at ene videoen av en Strider som sprenger hus, slik at et skilt med bokstaver som spruter aldri skjedde. Videre tråkker den på en av soldatene, og Gordon skyter med antigrav gunneren, litt bokstaver og sånt på den.
TCi Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Det var ikke direkte gamplay fra HL2, men bare demonstrasjonsfilmer som viste hva Source kunne. Noe ble også fjernet pga. tyveriet.
alfabanan Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 I en av videoene som ble vist på e3 fikk vi se Gordon hoppe ned en stige, og møter Alyx. Plutselig blir de møtt av en soldat som står bak den. Men en blålysende tentakkel kommer bak soldaten, spidder ham og denger ham i bakken. Dette såg jeg lite til i spillet iallefall. Er det flere som savner ting fra gameplay videoene de har gitt ut? Syns også de hadde forandret endel utseendemessig i byen, da Barney og en gjeng soldater er med og skal komme seg bak en festning. Jeg tenkte akkurat det samme! Det var en scene jeg syntes så skikkelig rå ut. Og jeg gledet meg til å få prøvd den ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå