Gå til innhold

Står fast i Medal of Honor, strandbrettet


Anbefalte innlegg

Er på det brettet der vi blir satt i land på ei strand og må springe over stranda men vi blir beskutt. har kommet meg over stranda og opp til tårnet, men når jeg skal springe over det minefeltet blir jeg bestandig skutt, noen som har en løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-05-27 22:52, Ace_902 skrev: men når jeg skal springe over det minefeltet blir jeg bestandig skutt, noen som har en løsning?


 

Du skal da vel ikke springe over minefeltet men prøve å unngå det!?

Det er en hvis rute du må følge for å komme til den siste bunkersen!!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-28 01:41, christt skrev:

Du går ned i det første krateret, der ligger det ei sniperrifle, snipe ut de to karene, spring som en tulling til neste krater, snipe ut de to nye karene, spring som en tulling igjen...da skal du være igjennom...


 

Det gjorde jeg....fungerer bra.

Lenke til kommentar

Jeg ser du gjør samme feil som jeg gjorde - gang på gang. Du skal ikke over minefeltet. Du skal løpe så gnistene står opp mot bunkersveggen, altså mellom bunkersen og piggtrådsperringen. Det minefeltet er helt umulig å komme gjennom.

Tips:Du løper fortere hvis du legger vekk våpenet (q) eller velger et lett våpen (Håndgranat, pistol, sprettert etc etc :smile:

 

 

Mvh Profoss

Lenke til kommentar

Hvis noen har kommet seg gjennom minefeltet like før løpegraven, så er de jaggu gode. Å forsere kraterne er ikke noe heft, men de siste 3-4 meterne før løpegraven klarte jeg aldri, selv ikke med noen testrunder i cheat mode. Det ble sprengt ræv og grønnsaker til middag hver eneste gang.

Men en tur opp mot bunkersen gjorde underverker.

Å komme seg gjennom kraterfeltet er lett, hvis man følger tipsene her:Løp som eff, plaff ned de slemme mennene bak MG'ene og hast videre. Du har noen sekunder før neste MG-skytter kommer. Husk at du har begrenset med ammo.

Legg også merke til tipset som fremkommer i selve spillet:Se på gutta som løper før deg og lær av dem.

Såvidt jeg husker, fløy de i luften begge to, og de gikk akkurat der som man ikke skal gå.

 

Av ren nysgjerrighet; er det noen som har kommet seg ned i løpegraven ved å gå til høyre for piggtråden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...