Gå til innhold

Half-Life: HL2 og lydproblemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ikke noen tidligere topic på dette, men hvis det finnes så får dere bare arrestere meg!

Har problemer med hakking i lyden, all lyd stotrer seg tidvis frem, særlig i forbindelse med mer krevende grafiske hendelser.

Har en P4 2.26 Ghz, 1024 MB Ram, 9600XT-kort, SB Live Player (ja, det er gammelt). SP2.

Kjører 1024 x 768, med innstillinger på High. Ikke AA. Kjører de siste driverne.

Er det for høye innstillinger på grafikk som er flaskehalsen? (Har ikke lyst til å redusere oppløsningen) Lydkortet som er for dårlig? DirectX-innstillinger? Andre ting??

Ellers vil jeg si at dette er et meget bra spill :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde samme problemet med alt på high med samme kort...Slo ned grafikken til det som var anbefalt for korte mitt å da sluttet hakkingen...

Har SB audigy 2 kort å 5.1 lyd...vil ikke ofre lyden for noe...

Er skikkelig scary når man hører skumle lyder overalt...:p

Skrevet
Hadde samme problemet med alt på high med samme kort...Slo ned grafikken til det som var anbefalt for korte mitt å da sluttet hakkingen...

Har SB audigy 2 kort å 5.1 lyd...vil ikke ofre lyden for noe...

Er skikkelig scary når man hører skumle lyder overalt...:p

sant nok, men det er også ganske scary å spille det med hodetelefoner, og da trenger man ikke dolby 5.1, ihvertfall ikke for mine hodetelefoner.. ;)

Skrevet
Så dere mener at det er for høye grafikkinnstillinger som gjør at lyden hakker?

vel, jeg bruker den grafikken som er anbefalt, men fikk allikevel hakkete lyd, helt til jeg endret fra dolby 5.1 til 2 speakers..

Skrevet

Har snakket med mange som har dette problemet..

Jeg har også opplevd at lyden henger seg opp når du "auto-saver"... :(

Håper det kommer en update snart.

Kjører forøvrig med "headphones" til tross for at det er 5.1 hodetelefoner.

Kjører også med alt av grafikk på MAX (4xAA og 8x AF).

Skrevet (endret)

Hei

Når jeg skal auto save så henger lyden seg , jeg trykker på save kappen så henger lyden seg i ca 0.5 sec og når lyder skal lastes inn så hakker det.

Hvor lang tid tror du det tar før det kommer patch ?

Jeg bruker 2 speakers og Headphones , burde jeg sette på headphones også bruke det i stedet ?

EDIT : Jeg har et MSI k7 hovedkort med intrigert lydkort

Endret av gamerman
Skrevet
Hei

Når jeg skal auto save så henger lyden seg , jeg trykker på save kappen så henger lyden seg i ca 0.5 sec og når lyder skal lastes inn så hakker det.

Hvor lang tid tror du det tar før det kommer patch ?

Jeg bruker 2 speakers og Headphones , burde jeg sette på headphones også bruke det i stedet ?

EDIT : Jeg har et MSI k7 hovedkort med intrigert lydkort

dette skjer hos meg også, men at lyden henger seg i 0.5 sek er en så liten fillebagatell at jeg ikke orker å klage over eller bry meg om det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...