Ongabonga Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 PCen min fryser når jeg spiller warcaft The Frozen Throne. Det er kun når jeg spiller eller er på chatten, jeg har kjørt div. stresstester og det funker greit... PCen kan stå på i mange døgn helt til jeg spiller warcraft, så fryser den. Noen ideeer?
ElvisOJ Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Nei, men du kan jo prøve å re-innstallere spillet
Ongabonga Skrevet 19. november 2004 Forfatter Skrevet 19. november 2004 Har reinstallert... Har postet et annet sted, fant ut at det mest sansynlig er noen driver problemer.
Showbox Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Har reinstallert... Har postet et annet sted, fant ut at det mest sansynlig er noen driver problemer. Kanskje litt varme vil hjelpe
Ongabonga Skrevet 21. november 2004 Forfatter Skrevet 21. november 2004 Har reinstallert... Har postet et annet sted, fant ut at det mest sansynlig er noen driver problemer. Kanskje litt varme vil hjelpe Ha ha, bedre å si at pcen fryser en å si at den har hengt seg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå