Gå til innhold

Er CS 1.6 nedlagt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

avinstaller steam og slett alle filene som ligger igjen,ligger gjerne en steam mappe med custom files igjen.

etter du er sikker på at alt som har med steam og gjøre er borte last ned den 700 meg exe fila til steam.

hvis det da ikke funker kan det være noe med keyen din, hadde en kompis som lasta ned en key fra dc++ og han fikk kun spille Codename Gorden og ikke cs 1.6.

Endret av astlo
Lenke til kommentar
I "Play games" har CS 1.6 blitt borte!!! ps jeg har ikke half life 2... men lista står bare

 

Coming soon

Day of Defeat:Source

 

Just Released:

Half Life 2

Counter Strike: Source

Half life: Source

 

My games

Codename Gordon

 

Tools

BLABLA

BLABLA

 

 

Men hvor er CS 1.6? får ikke spille jeg!!!

det er ikke noe galt med 1.6. det er her enda

Lenke til kommentar
Offtopic: Beklager så mye med tribbelpost!!!! Mener det ikke, jeg trykk pa "svar" bare en gang... Jeg er medlem i mange forumer og er ikke dum...

 

The Master; takk, laster det ned nu... Venter ¨på slik svar som din ;)

ingen her tror du er dum kan du skjønne ;) og du behøver da ikke unskjylde deg mer en 1 gang for dobbel/trippel post :)

 

edit: desuten får du kun de spilla du betaler for, jeg lagde egen account når jeg skulle reggistrere min hl2 serrial, når jeg hadde gjort det var det ikke noe cs 1.6 icon på "play-games" kun cs:s & hl2, kanskje du skal se etter om du ikke har logget inn på feil account? :ermm:

Endret av eQunix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...