Zodux Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Hei og hopp! Jeg kjøpte meg Half-Life 2 i går kveld, og installerte og gjorde alt som måtte til for å spille. Men det er en ting som plager meg, nemlig at jeg alltid har brukt en og annen form for program for å få skjermen lysere. For øyblikket bruker jeg "RADLink", et lite porgram plantet inn i OmegaDrivers.net driverne. Gammaen funker veldig fint i Half-Life 1 (Og alle mods jeg har, så klart), men i HL 2, så funker det overhode ikke. Så jeg må justere gammaen ingame. Men selvom den er på fullt, så er det fortsatt mørkt, slikt at er det et sted med bare litt dempet lys, så ser jeg ikke så mye. Noen som vet hvordan få gammaen i Omega til å funke med HL2, eller vet om et annet program som gjør det? Takk for alle svar! Mvh. Zodux
nåvi Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Du har selvsagt prøvd å stille på skjermen? Finnes jo et program som heter powerstrip... du kan evnt sjekke det ut.
Zodux Skrevet 17. november 2004 Forfatter Skrevet 17. november 2004 Powerstrip fungerte ikke. Og ja, så klart har jeg sjekket brightnessen på skjermen. Den er på fullt, men fortsatt ALTFOR mørk. Ser nærmest ingen ting. Grunnen til at jeg bruker gammaloaders er nettopp av den grunn. Men uansett, takker for tipset. Noen som vet om noen andre programmer? Takk! Mvh. Zodux
Zodux Skrevet 17. november 2004 Forfatter Skrevet 17. november 2004 Hehehe.. Har gjort det sånn ca. hele tida, men begynner å gå "litt" lei av at den går tom for strøm, og at jeg omtrent må lyse neg frem til hvor fienden min står når jeg blir skutt på. Mvh. Zodux
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå