Gå til innhold

Half-Life: trojanerangrep under innstallasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg innstallerte HL2 og gikk på nett for å få dette til å virke. Under verifikasjon og oppdatering av steam og HL2 kommer Norton Antivirus med beskjeden at den har stoppet trojaner og noe som heter 'spybot' hele 4 ganger!

Det ville vært svært interessant om fler hadde opplevd dette.

Det hender av og til at dette skjer som følge av hacker-angrep, men det er litt påfallende at dette skjer akkurat når steam jobber mot min maskin.

Hva tror dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

er det en troyaner som har fu*** up spillet mitt så klikker jeg!!! jeg kommer ikke videre enn til ''unlocking hl2 files''-drite

Endret av Prebo
Skrevet

Mja, har du antivirus program som er godt oppdatert?

Selve unlocking prosedyren (dekrypteringen) tok mer enn 30 minutter på min maskin. Og jeg har en 100Mbit linje og rimelig kjapp harddisk.

Det er mulig at du blir 'kastet ut' midtveis.

Dette opplegget er noe av det mest absurde jeg har opplevd når det gjelder spill!

Skrevet
er det en troyaner som har fu*** up spillet mitt så klikker jeg!!! jeg kommer ikke videre enn til ''unlocking hl2 files''-drite

drit i å unlocke da! prøv å installere fra cd'en! da slipper du å unlocke!

er vel verdt et forsøk :thumbup:

Skrevet

drit i å unlocke da! prøv å installere fra cd'en! da slipper du å unlocke!

er vel verdt et forsøk :thumbup:

ossn i helvette gjør jeg det da?? Jeg installerer spillet, så kommer det ett hl2 ikon på skrivebordet.. når jeg klikker på det, så kommer jeg direkte til unlocking hl2 files...

Skrevet
må du unlocke alike vel!!! DET ER JO BARE TÅPELIG!!!!

hva med å reinstallere steam?

hvor mange ganger har jeg ikker reinstallert hl2, steam og alt annet f***skap som har med valve å gjøre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...