Gå til innhold

Half-Life: Registrere hl2 på steam

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg har nettopp kjøp HL2 og det var en dvd der og eg sette den i dvd-rom og instalerte det så har eg komme til steam der eg må ha en account det hadde eg og så skreiv eg cdkeyen min, da skjedde propleme. Det kom opp en vindu

og det stod: Installation of hl2 retail standard is required before continuing.

Please insert your hl2 retail standard cd/dvd into the drive and select 'install' from autorun menu

dette skjedde etter eg har instalert hl2 !

nogen som kan hjelpe meg har uinstalert det 2 gonger nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for noe jæ... søppel med dette steam greiene. De kan stappe det så langt opp i rasshølet de bare klarer, og jeg håper det aldrig kommer ut igjen! Ikke alle her i verden som har fiber eller brebånd. Det tar jo år å dag å få komme i gang.

Nå har den stått i 15 min på "preparing to play Half-Life 2..."

Blir så forbanna når de skal finne på noe sånno forbanna tull!

Heller ikke alle som har internett.

Skrevet (endret)

kjøpte HL2 i går, og har enda ikke fått registrert det.. kommer ikke inn på steam engang :cry:

tror det er pga denne feilmeldingen som kommer hver gang jeg går på internett (har 56k...): TCP/IP CP connection active.. bla bla bla error 733 osv..

edit: har prøvd å formatere, men samme feilen kommer igjen

Endret av ]zeOx[
Skrevet

Er serverenne noen lunde oppe å går normalt nå? for jeg prøvde i dag tidli. kl 8, rundt kl 12 og fra 16.00 frem til nå... det som skjer er at jeg kommer til vinduet med unlocking half-life 2 game files... den smetter med en gang opp 4 hakk (16%...) men like etterpå kommer ''the steam servers are currently too busy to handle your request. please try angain in a few minutes'' -meldingen opp... Denne har kommet opp siden kl 17 i går... Er det noen som har noen ideer til hva som er gale?? kan da ikke være at serverenne har for mye å gjøre.. er nå mange andre som får det til...

hilsen frustrert...

Skrevet

Unlocking gikk på 15 min hos meg med enkel ISDN linje.

Men nå har preparing to play stått i 25 min........ dette likte jeg dårlig.

Trodde at HL2 hadde noe bedre en dette å komme med.

Nå er det rett før spillet går ut av vinduet.......

Skrevet

noen som vet hva som kan forårsake erroren?

denne feilmeldingen som kommer hver gang jeg går på internett (har 56k...): TCP/IP CP connection active.. bla bla bla error 733 osv..

har prøvd å formatere, men det hjelper ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...