Sire Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Kjørte spillet Half Life Source og satte grafikken til den høyeste oppløsningen. Dermed ble det skikkelig artifacts. Må tvangsavslutte programmet. Når jeg starter opp programmet igjen blir grafikken messet opp fra starten (Valve sin logo). Spørsmålet er hvordan får jeg skrevet inn ny grafikkinnstilling. Fant en cfg fil men det var ingen variabler der. Må sette den til 1024x768 igjen. Noen som vet? Har prøvd å slette via Steam og laste ned på nytt men det går ikke. Må kanskje slette hele Halflifesourcekatalogen?
Jokko88 Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Etter det jeg vet, så kommer artifacts KUN ved overklokking av skjermkort, men det kan godt være noe annent som har skjedd. Så vist du har overklokket skjermkortet må du skru ned overklokkinga til det ikke er flere artifacts.
Sire Skrevet 17. november 2004 Forfatter Skrevet 17. november 2004 Etter det jeg vet, så kommer artifacts KUN ved overklokking av skjermkort, men det kan godt være noe annent som har skjedd.Så vist du har overklokket skjermkortet må du skru ned overklokkinga til det ikke er flere artifacts. Nei, har ingen problemer i de andre spillene. Det var at jeg satte oppløsningen for høyt. Men nå får jeg ikke satt den tilbake til 1024x768. Noen som vet hvilke kataloger jeg må slette for å nullstille opplegget? Evt. andre forslag?
Flexi Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 argh fargene ble fukka opp etter jeg spilte halflife²
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå