Gå til innhold

NFS Underground 2, bra, kunne vært mye bedre


Anbefalte innlegg

Pros:

-Sweet grafikk, brukbare musikk tracks selv om jeg foretrekker mine egne

-Masse biler, masse tuninger, variasjon i løpstyper

 

Cons:

-Grusomt irriterende å måtte kjøre fra sjappe til sjappe for å finne riktig deler

-Horribelt mye reklame

-Ingen car damage

-Nesten ingen hopp eller andre kule ting man kan gjøre annet enn å kjøre rett frem

-Ingen mulighet for å kjøpe og selge biler og ha sin egen lille business? Dette var kjempemorro i Porsche Unleashed... kjøpe biler, til og med vrak, bygge de om, race dem, se dem stige i verdi, selge dem... kjøpe fler... jeg hadde mye gøy med det. Dessuten virker det som det er mulighet til kun å ha et begrenset antall biler i NFSU2... dårlig.

 

Overall: Bra, men kunne vært så utrolig mye bedre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At det er grusomt irriterende å kjøre fra butikk til butikk er jeg ikke enig i, men dette er jo bare en smakssak. Syns ikke det gjør noe fordi det er ganske kult å bare kjøre i dette spillet. Pga fysikken, grafikken og ikke minst lyden er det bare en fryd etter min mening :)

 

Reklame.. Syns ikke det gjør noe at de bruker ordentlige produsenter på delene du kjøper..

 

Hopp finner du en del av på Coal Harbor om du har unlocka den. Er også en liten artig grusbane der. Og har du en brukbar RWD-bil er det mange plasser der du kan leke deg nokså bra. Vil si du kan gjøre mer enn i de fleste bilspill i NFSU2 jeg da..

 

Car damage kunne vært kult, helt enig. Men i NFSU prioterer de andre ting enn ekstrem realisme. Jeg innbiller meg at det tar enormt med ressurser å lage avanserte skademodeller. I NFSU bruker de heller denne tida på andre ting :)

 

Det med kjøp og salg av biler er jeg også enig i. Dette kunne de gjort bedre.. Skjønner jeg gikk glipp av noe i Porsche Unleashed, kjørte bare single player races der :)

Lenke til kommentar
At det er grusomt irriterende å kjøre fra butikk til butikk er jeg ikke enig i, men dette er jo bare en smakssak. Syns ikke det gjør noe fordi det er ganske kult å bare kjøre i dette spillet

 

Det er greit å 'cruise' en liten stund, men så blir det veldig kjedelig for min del. Jeg tror mange med meg ville være enige. Det burde strengt tatt være 'optional'.

 

Pga fysikken, grafikken og ikke minst lyden er det bare en fryd etter min mening

 

Jeg synes ikke fysikken er så fryktelig... jeg mener... det blir jo ikke en skramme på bilene... og kollisjonene virker ikke realistiske i det hele tatt på meg.

 

Reklame.. Syns ikke det gjør noe at de bruker ordentlige produsenter på delene du kjøper..

 

Sånn som Burger King? :!: også synes jeg det er forvirrende når de har hundre produsenter av samme tuning komponent... har dette i det hele tatt noen effekt på spillet? Det tror jeg ikke... det burde også være optional. Jeg ble bare forvirret en stund.

 

Car damage kunne vært kult, helt enig. Men i NFSU prioterer de andre ting enn ekstrem realisme. Jeg innbiller meg at det tar enormt med ressurser å lage avanserte skademodeller.

 

Jeg synes car damage modellen i Porsche var enkel og grei, veldig funksjonell. Bilen så ikke bare skadet ut, den ble også skadet og oppførte seg slik på veien. Det var noe av morroa i å kjøpe gamle skrapbiler og race de.... "Broooom brooom, PANG, vroooom PÆNG" også humpet det når den kjørte om det var noe feil med suspension eller hjul, det var hysterisk morsomt! Tenk så mye detaljer de kunne lagt til i NFSU2 ;)

 

Det med kjøp og salg av biler er jeg også enig i. Dette kunne de gjort bedre.. Skjønner jeg gikk glipp av noe i Porsche Unleashed, kjørte bare single player races der

 

Er det virkelig slik at det bare er 5 slots i NFSU2? Hva gjør du når det blir fullt? Er spillet over? Da foretrekker jeg nesten "free" modes... bare finne en cheat som unlocker alt.

Lenke til kommentar

Jepp, bare 5 slots... Men du kan jo bytte bil så mye du vil da, selv om det er litt kjedelig å bytte ut en bil du har brukt x antall tusen på...

 

Har ingen innvirkning på spillet hvilke merker du tar på de nye delene nei, er bare så mye å velge i for moro skyld tenker jeg. Customizing :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...