Stian-G Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Har kjøpt Haf Life 2 og har et lite problem. DVD-spilleren min er ikke i sine beste dager og den hakker ganske mye.. Gikk greit å instalere, men frykter at den kan slute å virke når tid som helst... Derfor prøvde jeg å gjøre den om til en ISO fil og mounte med Alcohol 120% og Daemon tools, men dette gikk ikke. Har vert inne på steam sine sider og ser at det ikke bare er jeg som har problemet. Er det noen her som har komt rundt problemet eller vet hvordan. PS: Vil ikke ha noen ekle no-cd cracks. Vil helst bruke et "mounte" program. Mvh Stian
Azton Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Du må vel nesten bruke en no-cd crack.. går dårlig å bruke mounte program til å backe up cder :/ får bare feil, at den ikke finner cd-rommen. Ellers så må du vel ty til en ny DVD rom
Bluebeans Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 DVDspillere er jo så billige at butikker nærmest kaster de etter deg.
Asbjørn T. Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Jepp... de er så billige at det beste du kan gjøre er å skaffe en DVD-brenner.. da får du jo brenner og DVD-spiller med på kjøpet
Stian-G Skrevet 17. november 2004 Forfatter Skrevet 17. november 2004 Men hvis jeg ikke har nok penger til å kjøpe en nå, og må vente helt til jul med å muligens få en.. Hva da... Det jeg lurer på er om det fins noen andre program lignende daemon som kanskje ikke er lagt til i sperren av steam...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå