Gå til innhold

Hjelp meg med ny telefon!


C4mpi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vurdert LG's flotte telefon T5100 også..

Men jeg føler jeg får litt lite for pengene på den.. den har ikke blåtann, MP3, Radio, GSM 1900 og rekke andre ting som (1)M E398 har.

Men den har jo et fett design og bra skjerm + mega pixel-kamera.

Ser billigste prisen er blitt 3998 på den nå.

Mens M E398 koster 3699. M E398 har fler funskjoner, heftig skjerm, bra kamera (har jeg hørt), kjempe heftig sterero-lyd...

Skulle ønske det var designet til LG T5100 og funskjonene til M E398 :p

 

* (1) M = Motorola

Endret av C4mpi
Lenke til kommentar

Jeg er også enig at det er en stilig telefon å se på. Men som du selv sier, den mangler litt for mange funksjoner. I tillegg er det en klapp, så det blir jo en helt annen telefon. I tillegg er den rimelig stor. Men hvis du ønsker deg en klapp, så er det jo absolutt en å vurdere. Etter å ha siklet lenge på klapptelefon, prøvde jeg både E710 og V600, men fant i grunnen ut at det er litt tungvint. Veldig stilig, men litt fiklete når man kjører bil osv... :p

Lenke til kommentar

I frykt for å gjenta meg selv...., så JA, headsett følger med(hvis du leser gjennom hele denne posten din en gang til, så har jeg sagt dette før!). Headsettet er bra, med to øreplugger. Ønsker du et med radio, må du kjøpe det, og da må du punge ut et par hundrelapper. Det følger også med datakabel.

Og forresten så er kameraet og skjermen til E398, minst like bra som K700i.

Lenke til kommentar

Apropos kamera så er det vel ganske kjent at K700i har bortimot det beste kameraet i sin klasse (basert på tester osv. har ikke hatt telefonen selv).

 

Utfra egen erfaring så er ikke kameraet til E398 noe å skryte av.

Disse bildene er f.eks tatt med en E398 (uklart og grøtete, bildene får et slags rosa slør over seg).

http://genialegriser.com/bilder/11009128751100912875.jpg

http://genialegriser.com/bilder/11004409181100440918.jpg

 

Mulig jeg har et defekt kamera...?

 

Men skjermen er super! :)

Endret av doraemon
Lenke til kommentar
Hviket kamera er best? Motorola E398 sitt eller K700i sitt? krangler nemlig med en venn som ikke så mye peiling på mobil som mener at K700i er så jæ... mye nedre enn E398 sitt.. Har noen et svar på det?

Jeg er enig med personen over som sier at k700 sitt kamera er en smule bedre, men det er ikke så mye at det bryr meg. Kvaliteten er veldig god på bildene, de blir klare og skarpe, og fargegjenngivelsen er upåklagelig. Men som sagt; k700 er en smule bedre, bildene blir litt klarere syns jeg, men k700 sitt kamera er tross alt en prisvinner, så når det ligger så tett opptil ser jeg ingenting og klage på.

 

Skjermen til E398 syns jeg forøvrig er enda bedre enn k700 sin, og det sier ikke så rent lite! :D

Lenke til kommentar
Apropos kamera så er det vel ganske kjent at K700i har bortimot det beste kameraet i sin klasse (basert på tester osv. har ikke hatt telefonen selv).

 

Utfra egen erfaring så er ikke kameraet til E398 noe å skryte av.

Disse bildene er f.eks tatt med en E398 (uklart og grøtete, bildene får et slags rosa slør over seg).

 

Mulig jeg har et defekt kamera...?

Mine bilder ser ikke sånn ut iallefall, vil tro noe må være galt med dette her. Mine bilder blir klare og skarpe, med en god fargegjengivning. Noen rosafarge har jeg ikke sett i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...