Gå til innhold

Backup av Half Life 2 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå prøvd Nero og Alcohol 120% til å ta en kopi av mitt kjøpte orginale spill. Installerte spillet med en kopi som jeg laget, men når jeg lar kopiene sitte i DVD rommet og skal starte spillet skjer det ingenting ??? Legger jeg i orginal cd så starter spillet med en gang. Orginal cd`n har alldri blitt installert. Noen forslag til hvordan jeg kan ta en backup som fungerer ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt jeg kan si er at du kan ikke bare kopiere spillet som du har gjort. Det er spillfolkene sin beskyttelse. Eneste måten du kan ta backup av spill, er å ha en crack til.

Ikke at jeg oppfordrer noen til det vel og merke!

Skrevet
V[]bster' date='17/11/2004 : 22:59'] Hvorfor ikke bare bruke originalen?

Høres for meg ut som om du egentlig prøver å brenne spillet av en kamerat eller noe.. :roll:

det er SPEKULASJONER :)

har ikke hatt noe problem, kanskje cd rom'en din ?

Skrevet
V[]bster' date='17/11/2004 : 21:59'] Hvorfor ikke bare bruke originalen?

Høres for meg ut som om du egentlig prøver å brenne spillet av en kamerat eller noe.. :roll:

Dust :mad:

Skrevet
V[]bster' date='17/11/2004 : 21:59'] Hvorfor ikke bare bruke originalen?

Gud bedre, skal man ikke få lov til å ta en kopi av en orginal CD man er redd om uten å bli beskylt for å piratkopiere?

Hvis du bare har løse argumenter, kan du vel holde dem for deg selv?

Uansett, som en sier her, må du nok ha en crack til for å spille med kopien din, men ingen her kommer til å fortelle deg hvor du finner en. (Imot forumsregler)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...