Averon Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 (endret) Feil med min maskin: 1. Den klikker (restarter) når jeg prøver å defragmentere disken. 2. Den klikker (restarter) når jeg skal pakke ut store filer på noen få GB. 3. Den klikker (restarter) når jeg prøver å unlocke Half-Life 2 (ved 39 %). Er det harddisken som er gåen?? Kan det være noe annet?? RAM? Hovedkort? Blir utrolig glad for all hjelp! *Emnetittel endret - "Hjelp! Hva er galt med maskinen?" sier lite om problemene dine* Endret 17. november 2004 av psilocybe
the bønn Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 hatt d samme problemet selv! det kan hende at prossesoren din begyner å ta kvelden. Eller at hoved korte ditt begyner å bli litt mongo! d var begge dela t meg da! Mvh: The bønn
Averon Skrevet 16. november 2004 Forfatter Skrevet 16. november 2004 Aktivert DMA på disken din.......? For å være ærlig, så vet jeg ikke. Er det lurt kanskje? Hvordan gjør jeg det? (Kan sikkert finne ut av det selv i morra) (har 2 gamle disker som er ordnet i raid 0, Hovedkort og prosessor er 5 mnd gamle)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå