gunnelus Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Min Plextor PX-712A (V1.05) sleit også lenge med feilmeldingen: Unable to authenticate original disc in time limit, inntil jeg fant følgende løsningen i et utenlandsk forum (husker ikke hvor). 1. Last ned PlexTools Professional V2.18 2. La HL2-DVD'en stå i brenneren. 3. Gå til følgende instilling Drive Settings > DVD Read Speed Setting og sett den til 3-8 X CAV Etter dette har jeg ikke hatt problemer når jeg starter HL2
AccessDenied Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Min Plextor PX-712A (V1.05) sleit også lenge med feilmeldingen: Unable to authenticate original disc in time limit, inntil jeg fant følgende løsningen i et utenlandsk forum (husker ikke hvor). 1. Last ned PlexTools Professional V2.18 2. La HL2-DVD'en stå i brenneren. 3. Gå til følgende instilling Drive Settings > DVD Read Speed Setting og sett den til 3-8 X CAV Etter dette har jeg ikke hatt problemer når jeg starter HL2 Akkurat. Dette setter altså ned lesehastigheten? Har faktisk ikke installert PlexTools. Mye mulig dette må testes
pada2002 Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Alt funker fint hos meg helt til det kommer opp ''Preparing to play Half-Life 2'' så forsvinner det, så kommer det et lite timeglass vet musa, så skjer det ingen verdens ting.. Har prøvd å gå inn på DVDen før jeg starter spillet, men det funker ikke hos meg. Jeg har en LITEON DVD-ROM LTD163 hvis det hjelper. Noen som kan hjelpe meg? Er så lei dette...
d0ppler Skrevet 22. november 2004 Forfatter Skrevet 22. november 2004 Alt funker fint hos meg helt til det kommer opp ''Preparing to play Half-Life 2'' så forsvinner det, så kommer det et lite timeglass vet musa, så skjer det ingen verdens ting.. Har prøvd å gå inn på DVDen før jeg starter spillet, men det funker ikke hos meg.Jeg har en LITEON DVD-ROM LTD163 hvis det hjelper. Noen som kan hjelpe meg? Er så lei dette... vel.. dettte er AKURAT det som skjedde ho meg også, og jeg har prøvd iherdig å forklart hva du må gjøre, har du gjort dette?
d0ppler Skrevet 22. november 2004 Forfatter Skrevet 22. november 2004 Min Plextor PX-712A (V1.05) sleit også lenge med feilmeldingen: Unable to authenticate original disc in time limit, inntil jeg fant følgende løsningen i et utenlandsk forum (husker ikke hvor). 1. Last ned PlexTools Professional V2.18 2. La HL2-DVD'en stå i brenneren. 3. Gå til følgende instilling Drive Settings > DVD Read Speed Setting og sett den til 3-8 X CAV Etter dette har jeg ikke hatt problemer når jeg starter HL2 Kanskje et dumt spm. men går det an å bruke plextools på DVD-brennere av andre merker enn plextor?
gunnelus Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Kanskje et dumt spm. men går det an å bruke plextools på DVD-brennere av andre merker enn plextor? Jeg vet ikke om PlexTools fungerer for andre DVD-brennere/spillere en Plextor. Løsningen for meg var å redusere lestehastighetern på DVD'en. Prøv Nero DriveSpeed og reduser DVD-lesehastigeten (Dersom du har Nero, trenger du ikke laste ned DriveSpeed, den følger med). Nero DriveSpeed skal fungerer på de fleste DVD-brennere/spillere. Denne løsningen fungerte også fint for meg. Fungerer ikke dette kan du laste ned en NO-CD/NO-DVD patch (har ikke prøvd det selv).
pada2002 Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 (endret) Alt funker fint hos meg helt til det kommer opp ''Preparing to play Half-Life 2'' så forsvinner det, så kommer det et lite timeglass vet musa, så skjer det ingen verdens ting.. Har prøvd å gå inn på DVDen før jeg starter spillet, men det funker ikke hos meg.Jeg har en LITEON DVD-ROM LTD163 hvis det hjelper. Noen som kan hjelpe meg? Er så lei dette... vel.. dettte er AKURAT det som skjedde hos meg også, og jeg har prøvd iherdig å forklart hva du må gjøre, har du gjort dette? Jeg finner ikke noe nytt firware til DVD-ROMen min (LITEON DVD-ROM LTD163), så har jeg også prøvd å gå inn på DVDen før jeg skal starte spillet, men det skjer fortsatt ingen ting... Er det noe mer jeg kan gjøre, eller kan noen hjelpe meg på jakten etter firmware til min DVD? Endret 22. november 2004 av pada2002
gunnelus Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 På denne siden kan du finne firmware til Liteon LTD-163 (vet ikke hvor oppdatert siden er): http://digi.rpc1.org/0page.htm Har du søkt i f.eks. Google, her er mange treff!
d0ppler Skrevet 23. november 2004 Forfatter Skrevet 23. november 2004 (endret) Kanskje et dumt spm. men går det an å bruke plextools på DVD-brennere av andre merker enn plextor? Jeg vet ikke om PlexTools fungerer for andre DVD-brennere/spillere en Plextor. Løsningen for meg var å redusere lestehastighetern på DVD'en. Prøv Nero DriveSpeed og reduser DVD-lesehastigeten (Dersom du har Nero, trenger du ikke laste ned DriveSpeed, den følger med). Nero DriveSpeed skal fungerer på de fleste DVD-brennere/spillere. Denne løsningen fungerte også fint for meg. TUSEN TAKK!! Nå starter HL2 hver gang!! Endret 23. november 2004 av dga01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå