Gå til innhold

Trenger tips til WW1 eller WW2 flyspill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Jeg trenger tips til spill som ligner Airfix Dogfighter og Crimson Skies. Dvs enkle spill som ikke krever flysertifikat :p Jeg har prøvd IL2, og selv om jeg synes det er morsomt så kunne jeg tenke meg noe litt enklere. Det er "kills" og akrobatikk som er morsomt, ikke super realisme.

Forslag mottas med takk da Airfix Dogfighter miljøet er nede for telling for tiden :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Combat flight simulator spillene da? De er råe fly-spill, anbefales på det beste.

edit: men det er ganske realistisk da.

Endret av thorso
Skrevet

Takker for input men BF1942 er vel ikke et reint flyspill?

Bare for å vise litt hva jeg er ute etter :

VIDEO

Noe som er like morsomt i singleplayer og multiplayer :)

Skrevet

Battlefield er ikke akkurat et fly spill nei... men det finnes temmelig heftige fly baner på den og mod'ene som er laget til det.

Noen som vet noe om Secret weapons over Normandy? det er jo et fly spill, men jeg er ikke sikker på vanskeligheten :(

Skrevet
Battlefield er ikke akkurat et fly spill nei... men det finnes temmelig heftige fly baner på den og mod'ene som er laget til det.

Noen som vet noe om Secret weapons over Normandy? det er jo et fly spill, men jeg er ikke sikker på vanskeligheten :(

har prøvd det så vidt hos en kompis, synes ikke det var noe særlig gøy akkuratt...

Skrevet

Jeg syntes secret weapons over normady var storlig morsomt. Likte det at det var mer arkade enn simulator, og du ikke trenger å sette deg inn i en diger manual (det er også gøy, men fint med avveksling) for å spille det.

Mange morsomme oppdrag er det og, fra de fleste kjente kampanjene under krigen.

Skrevet

koser meg litt med Microsoft Combat Flight Simulator 3, bare husk på å bruke spolle knappen hvis ikke sitter du gjerne 1 dag med 1 misson ferdig :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...