Gå til innhold

C-S 1.6 chat funker ikke etter Instalasjon av CSRU

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det står bare Cstrike_All_Dead når jeg snakker til alle eller noen andre snakker til alle, og Cstrike_T_Dead når jeg snakker bare til team eller en teamate gjør det. Og for de som lurte selv om jeg vet det ikke har noe å si, alle er ikke døde.

For de som lurer så er CSRU en greie som gjør at alle command og våpen lydene blir annerledes, alle folka, altså hostage, l33t krew, etc. og våpen ofc. Gasnke fet, hvis bare chatten hadde funka. :ermm:

Vil helst ikke uinstallere. Er sikkert mulig ta jeg bare sletter 2-3 filer, men vet ikke hvilke.

Endret av hba
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker jeg ikke helt feil nå, har jeg vært borti dette. Det var en mod som gjorde det. Sikker på at det ikke er noe feile innstillinger (elns) i CSRU (aldri prøvd det)?

Skrevet

Det var derfor jeg forklarte at dette skjedde etter instalasjon av det, er sikkert noe som skal gjøre noe med skriften i chatten som har slått feil, ihvertfall all annen skrift er annerledes, men den der fire in the hole, gogogo og de andre messagene funker, bare ikke chatten.

Sikkert bare å slette den filen som gjør akkuratt det, men vet liksom ikke hvlken det er.

CSRU siden, hvis den er nyttig. :)

Skrevet (endret)

Fant filen, emn virker ikke smart å slette den, den er sikkert til noe, og den linken til fixen er ikke der lenger.

edt: Noen som vet hva den heter? Eller vet en plass jeg kan finne den? En plass der jeg kan laste ned er best, men navnet er greit det og, bare googler.

Endret av hba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...