Gå til innhold

Hvordan kan jeg recorde...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville brukt Visual C++ til det, men hvorfor skal du lage et nytt CS? Men er temmelig lurt å spille mens man lager et nytt CS, da kan man hele tiden se på detaljene, og forbedre de.

Hvis det var demo du skulle lage, så skriver du "record demonavn" i konsollen. Opptaket avslutter når du avslutter CS eller skriver "stop" i konsollen. Og demoen finnes som regel i \Counter-Strike\cstrike.

Skrevet
lage en cs? jeg er ikke helt med her.

Uff, forstår du ingenting? Det står svart på hvitt, så tydelig som det kan stå - han skal lage spillet CS på nytt. Han vil bare vite hvordan han gjør det. Men han bør da kunne litt OpenGL, C++, og sånt da.

Skrevet (endret)

Kansje han mener han ska lage en counter-terrorist som han kan bruke npr han spiller? :hmm:

edit: Slutt å skrive forkortelser du har funnet på selv, cs betyr vel noe, som f.eks crack soda, dette var bare et eksempel, tviler på han vil lage narkotika brus mens han spiller, i så fall er du på feil forum.

Endret av hba
Skrevet (endret)

Jeg går ut fra at det er en demo han vil ta opp, når man ser på topicen.

EDIT: Hvem snakker i koder?

Endret av DevN
Skrevet
lage en cs? jeg er ikke helt med her.

Uff, forstår du ingenting? Det står svart på hvitt, så tydelig som det kan stå - han skal lage spillet CS på nytt. Han vil bare vite hvordan han gjør det. Men han bør da kunne litt OpenGL, C++, og sånt da.

morsomt. trådstarter må virkelig formulere seg. Skal du ha hjelp til å recorde?Eller lage en cs? (som forøvrig betyr HVA?)

Skrevet

Det finnes skrivefeil her i verden, noe som Karate kid pent har vist her, min tolkning:

Han vil recorde når han spiller CS, (noe jeg tror pga. topic navn)

hvis det er dette han vil:

1. skaff deg fraps, det lønner seg...

2. gjør deg klar for å spille, når du vil ta opp går du inn i konsollen og skiver: "record (demonavn)"

3. ser på filmene i CS, ved å skrive i consollen: "viewdemo (det demonavnet du brukte ista)" når du kommer til di fraggene du vil ta opp, bruker du bare frap, (deafult, du trykker F9 for å ta opp)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...