Gå til innhold

[GTA]Detaljerte kart (san andreas)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare jeg som ikke har letet grundig nok eller finns det våpen som er spredt utover byene i GTA San Andreas? Har lyst på bazoka jeg! :yes: Det eneste våpnet jeg fant er en Desert Eagle lignedne pistol på en grus fabrikk eller no!

Det er bare du som ikke har leita grundig nok. Alle våpnene ligger på forskjellige steder, bare ikke på så opplagte steder som i Vice City.

F.eks så er det en Pistol i ett hjørne i hooden din. En tec9 på taket til Sweet... (Hopp opp på baksiden av basketkurven for å balansere på kanten)

Og under broa i akvedukten rett bak huset ditt er det en body armour, for å nevne noen...

Lenke til kommentar

Takker som mye folkens. Har nå en god del våpen har komet til den San Francisko lignened byen nå. Syns at spillet tok seg skikelig opp når du kom til landsbygda og begynte på det oppdraget der du skal kverte han der FBI informanten.

 

Men blir vel HL-2 i morgen og litt små forbredelser til eksamen som er om 1 måned tenker jeg, men kommer da selvfølgelig til å spille GTA! :D

Lenke til kommentar
Nå har jeg funnet alle tagga og alle hesteskoene og alle skjella og tatt alle bildene :!:

 

Det kartet hjalp ja

Har tagget en del. Må si det er litt vanskelig å finne en del av de stedeene man skal tagge på.

 

Har og observert at det ligger et kamera på rommet til CJ. Har dog ikke testet kamera. Er det noen spesielle objeketer man skal ta bilder av? Hva skal man bruke det til?

Lenke til kommentar
Nå har jeg funnet alle tagga og alle hesteskoene og alle skjella og tatt alle bildene :!:

 

Det kartet hjalp ja

Har tagget en del. Må si det er litt vanskelig å finne en del av de stedeene man skal tagge på.

 

Har og observert at det ligger et kamera på rommet til CJ. Har dog ikke testet kamera. Er det noen spesielle objeketer man skal ta bilder av? Hva skal man bruke det til?

Du skal ta bilder av "sights" i San Fierro...Du finner ALDRI alle uten guide tro meg...Du må bare ta bilde av alle 50 så får du noen våpen på verkstedet ditt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...