Gå til innhold

Anbefaling av 250GB ekstern harddisk?


Rhulken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må du ikke tro alt du hører da :roll: Jeg og brodern deler en 200gb Maxtor disk, den har fungert 100% i over 1 år nå, på tross av mye flytting frem og tilbake mellom oss. Ingen bad sectors, og er like rask og fin som da den var ny. Stille er den også.Men skulle jeg kjøpt en ny ekstern disk pr. dags dato ville jeg nok tatt en ekstra titt på den Lacie disken Hardware.no testet nå nettopp. Den har en fin fin pris og ser slettes ikke dum ut. Men å dømme Maxtor nord og ned pga. diverse utsagn er opp til deg. Bare husk at det er flust av folk som ikke har vett til å behandle tekniske ting som eksterne harddisker slik de bør behandles. Jeg kjenner til flere som bare napper ut ledninger og alt mens harddisken surrer og går, slenger den oppi sekken, løper av gårde mens disken får en real omgang juling, og begynner å sutre etter en tid fordi harddisken plutselig er bråkete og full av bad sectors... :no: Da får en som fortjent! Greit nok at en ekstern disk skal kunne transporteres, men det får da være grenser til hva en kan forvente at en slik disk skal tåle.

 

Lykke til med valget!

Endret av zany
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...