Mattlakk Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Hei, når jeg legger metamod.dll i cs mappa mi, så ligger ikke cstrike som addon inne på hl.exe lenger hva er feil ?
Bear^ Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Du skal legge metamod.dll i mappa cstrike\addons\metamod\dlls og i fila liblist.gam i cstrike mappa, under "game DLL" ska du skrive "addons\metamod\dlls\metamod.dll" Nå skal alt funke, har det slik selv og det er ingen problemer.
Mattlakk Skrevet 13. november 2004 Forfatter Skrevet 13. november 2004 Sånn ? gamedll "dlls\mpold.dll" "addons\metamod\dlls\metamod.dll" Eller sånn gamedll "addons\metamod\dlls\metamod.dll"
Bear^ Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Sånn ?gamedll "dlls\mpold.dll" "addons\metamod\dlls\metamod.dll" Eller sånn gamedll "addons\metamod\dlls\metamod.dll" gamedll "addons\metamod\dlls\metamod.dll" <- Det er den rette
Mattlakk Skrevet 13. november 2004 Forfatter Skrevet 13. november 2004 ok takk... men hva skjer nå da.. skal det liksom skje noe når jeg åpner cs ?? (det skjer ingen ting hos meg)
Bear^ Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Metamod er ingen mod alene, virker bare som en platform, men har ingen funksjoner alene. Det du trenger er AMX mod, f.eks. For å få AMX mod til å virker laster du det ned (husker ikke hvor, google). Legg det i cstrike\addons\amx. I metamod mappa (cstrike\addons\metamod) lager du/åper du fila plugins.ini. Der legger du til følgende: ; AMX Mod win32 addons\amx\dlls\amx_mm.dll linux addons/amx/dlls/amx_mm_i386.so ; More script functions for AMX Mod win32 addons\amx\dlls\fun_ms.dll linux addons/amx/dlls/fun_ms_i386.so ; Stats for Counter-Strike win32 addons\amx\dlls\csstats_ms.dll linux addons/amx/dlls/csstats_ms_i386.so Metamod laster nå inn AMX mod, og i AMX folderen kan du gjøre en rekke ting.
Mattlakk Skrevet 13. november 2004 Forfatter Skrevet 13. november 2004 Hvis jeg har den sånn får jeg ikke åpnet noen maps game "Cauwter-streike" url_info "www.ApoteX.moo.no" url_dl "" version "1.6" size "184000000" svonly "0" cldll "1" hlversion "1120" nomodels "1" nohimodel "1" mpentity "info_player_start" gamedll "cstrike\Addons\Metamod.dll" trainmap "tr_1" Har jeg den sånn bare hopper den ut av spillet game "Cauwter-streike" url_info "www.ApoteX.moo.no" url_dl "" version "1.6" size "184000000" svonly "0" cldll "1" hlversion "1120" nomodels "1" nohimodel "1" mpentity "info_player_start" gamedll gamedll "dlls\mpold.dll" gamedll "cstrike\Addons\Metamod.dll" trainmap "tr_1" Hva er feil ? :S
Mattlakk Skrevet 13. november 2004 Forfatter Skrevet 13. november 2004 FIKK DET TIL!!!... neste spm: Hvordan "adder" jeg en addon ?
Bear^ Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 For å få AMX mod til å virker laster du det ned (husker ikke hvor, google). Legg det i cstrike\addons\amx. I metamod mappa (cstrike\addons\metamod) lager du/åper du fila plugins.ini. Der legger du til følgende: ; AMX Mod win32 addons\amx\dlls\amx_mm.dll linux addons/amx/dlls/amx_mm_i386.so ; More script functions for AMX Mod win32 addons\amx\dlls\fun_ms.dll linux addons/amx/dlls/fun_ms_i386.so ; Stats for Counter-Strike win32 addons\amx\dlls\csstats_ms.dll linux addons/amx/dlls/csstats_ms_i386.so Metamod laster nå inn AMX mod, og i AMX folderen kan du gjøre en rekke ting. Jeg bare quoter meg selv. Du laster ned det mode du vil ha, så legger du til den informasjonen som trenges, i metamod\plugins.dll. Denne informasjonen står som oftest i en readme fil som følger med mode.
Mattlakk Skrevet 14. november 2004 Forfatter Skrevet 14. november 2004 Så hvis jeg finner en addon som heter amx_deathmach.dll Så blir det sånn ? ; AMX Mod win32 addons\amx\dlls\amx_deathmach Jeg trenger vel ikke no Linux , eller ?
Bear^ Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Nei, Linux trenger du ikke, men det kan være litt lurt å legge det til, slik at om du skal overføre det til Linux en gang slipper du å redigere alt omigjen. Du har foresten skrevet det rett ja
Mattlakk Skrevet 14. november 2004 Forfatter Skrevet 14. november 2004 Du veit ikke tilfeldig vis også hva den deathmach addonen heter ? Den så du begynner på igjen med en gang du dauer! ? men uansett, takk for hjelpen
Mattlakk Skrevet 14. november 2004 Forfatter Skrevet 14. november 2004 Ok... nå se liblist.gam fila mi sånn ut: game "Counter-Strike" url_info "www.counter-strike.net" url_dl "" version "1.6" size "184000000" svonly "0" cldll "1" hlversion "1120" nomodels "1" nohimodel "1" mpentity "info_player_start" gamedll "Addons\Metamod\metamod.dll trainmap "tr_1" Hvordan gjør jeg så jeg kan adde boter på cs nå ?? det funker ikke sånn som det står nå.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå