McDuck_ Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Hallo, jeg er ny her på forumet og jeg bare lurer på et par ting om unreal tournament 2003. (i single player og instant action) Man kan jo gi ordre og sånn men hvilke ting gjør de andre på laget mitt før jeg har gitt dem en ordre? Når man trykker på V og "Others" vil de på laget mitt gjøre noe med dett for eksempel på capture the flag og jeg sier "base is undefended" vil noen gjøre noe med det da? på team death match hva har "defend og "attack" å si? På double domination hva er forskjellen på attack point bravo\alpha og defend point bravo\alpha (på "others")? for hvis du ikke eier alpha og sier "defend point alpha så angriper de på laget ditt alpha. og hvem angriper da? alle? en? hva er det derre linkingen med link gun. slik at det blir en rød stråle mot en på laget mitt? hva skjer da? blir den bedre? fyller den opp skudd? hva hvis flere gjør det? Håper noen gidder å svare på størsmålene mine
DaChronix Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 humm, synd du spiller UT2k3 :\ men men, ja, gir du en ordre til en bot gjør boten hva den kan for å utføre ordren din, standard ordren er vel (om jeg husker korrekt) "Follow me" .. så da bare følger dem etter deg . nei, roper du base is undefended vil ikke botene gjøre noe av den grunn, det er mer til bruk når man spiller online på public servere for å gjøre de andre på laget ditt oppmerksom på det uten at du må stoppe opp og skrive alt sammen defend & attack har ingen betydning i team deathmatch, det er bare ikke fjernet fra speech menyen (alt er i speech menyen uansett hvilken spillmodus du spiller) Double domination spørsmålet ditt burde du kunne resonnere deg fram til selv ved hjelp av logisk tankegang, men kan hjelpe deg litt på vei fordet point Alpha/Bravo er de 2 Domination points som spillmodusen sitt navn henviser til.. stopp opp å gikk på et av dem så skjønner du det med en gang link gun står det vitterlig forklart i manualen mann!!!!! du linker så man gjør mer skade, den som linker gjør INGEN skade på medspilleren sin.. den som blir linket får en damage boost av og bli linket av medspillere (ikke mer ammo eller healet, gjør bare mer skade pr hit).. er vel maks 3 stk som kan linke sammen, over 3 stk spiller ingen rolle til eller fra. vil til sist anbefale deg å LESE manualen... virker ikke som om du har giddet å gjør det hvertfall /daC!
McDuck_ Skrevet 16. november 2004 Forfatter Skrevet 16. november 2004 (endret) Takker for svar! Jeg har faktisk lest gjennom den manualen flere ganger for å finne ut av det derre. men det står bare hva du kan si, ikke om hva det gjør. Jeg må ha oversett link gun... har just prøvd å spille litt på nett men connectionen er så svak.... så jeg holder meg til boter. Det med double domination visste jeg da. jeg har jo runnet spillet... Endret 16. november 2004 av Monkybone
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå