Spifferino Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Hei! Brukte Tv-ut funksjonen på kortet mitt til å se en film, men sliter med å få bildet tilbake fra tv'n til skjermen. Dette fordi bildet på tv'n er så dårlig at jeg ikke klarer å se hva som står på menyene for innstillingene. Finnes det noen "hot-key" knapper eller lignende for å få dette til? Sikkert en enkel løsning på dette, men jeg fant ikke ut av det. Setter pris på litt hjelp her. Kortet jeg bruker er: Gainward GeForce 6800GT 256MB GS GDDR3 AGP, "Ultra/2400 Golden Sample", Retail Mvh.
Spifferino Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 Ingen som kan hjelpe med med dette?
tarja Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Du kan ta ut kabelen som står i tv ut og starte maskinen på nytt.
Apoc_ Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Vet ingen hotkeys, men desto lavere du setter oppløsningen på tven (noe du bør klare med dårlig bilde) jo klarere blir teksten. Brukte du ikke 'clone' funksjonen? samme bilde på tv og skjerm.
Spifferino Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 Brukte ikke clone dessverre. Burde jo selvsagt gjort det. dumt! Får prøve å dra ut kabelen og restarte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå