Glipp Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Ikke vet jeg.. satt på bussen. så så jeg i ruten et "stort" svart cover med HL logoen på...
potetgullmannen Skrevet 16. november 2004 Forfatter Skrevet 16. november 2004 viste seg at jeg hadde rett til tross for all motstand men hvordan kan spaceworld fyren icelord snakka med tatt feil når det var dagen før? hehe jeg nyter min silver pakke litt ekstra nå ^^
Gjest medlem-19530 Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 jeg får ikke starta hl2 jeg hateer steam for faen.nå er jeg sur prøvd å installere flere ganger både hl og steam noen som vet hva jeg burde prøve?
Dipso Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 jeg får ikke starta hl2 jeg hateer steam for faen.nå er jeg sur prøvd å installere flere ganger både hl og steam noen som vet hva jeg burde prøve? høres ut som om noen filer har blitt corupdet under download, aner ikke hvordan du skal finne ut hvilke filer det dreier seg om. fant noe om det på shacknews tror jeg.
potetgullmannen Skrevet 16. november 2004 Forfatter Skrevet 16. november 2004 (endret) funka feilfritt hos meg prøv og last ned på nytt.. spillet er driitbra.. spilt sammenhengende fra kl 14:30 nå Endret 16. november 2004 av potetgullmannen
Gjest medlem-19530 Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 jeg er så lei av det ubrukelige steam
Leif Arne Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Hva er egentlig forskjellen av Half Life SE og CE,hva er det som følger med hva?
potetgullmannen Skrevet 16. november 2004 Forfatter Skrevet 16. november 2004 i SE får du ikke /slipper du nerde t-skjorter og capser + at du får ett ekstra spill DOD source
Dipso Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Basicly: ---------------------------------------------------- SE(Silver Editon, lastes ned via steam) Half life 2 Half life: Source CS: Source DOD: Source ---------------------------------------------------- Collectors edition (kommer i flott eske på dvd) Overnevnte spill +Strategy guide +Manual +T-Skjorte Jeg for min del valgte CE fordi jeg ville ha selve spillet i hylla sammen med andre classikere. For meg var ikke prisforskjellen så stor at dette var noe problem, og resten er bare bonus. Man trenger jo ikke gå i den skjorta overalt. Kan jo være morro å ta den på om man skal på LAN, bare for å dra geekheten skikkelig lang. - Ingenting i veien med å være en geek, en geek er en nerd med sociall skills
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå