Gå til innhold

Need for speed undergr.2 ?


Anbefalte innlegg

Her ser dere bilen min, en Hyundai Tiburon Gt V6

Har hatt denne bilen ganske lenge nå, har litt over 20 000,- tenkte først å vente helt til jeg får skyline men trur det kan ta litt tid, av bilene som jeg har tilgjengelig nå er TT og A3 best. Hvilken er best av dem to?

post-184-1101426217_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fant denne på det offisielle forumet. Det er en liste som viser hvor mange outrun-wins du trenger for å få unique-parts.

 

career criteria parts

stage 2 - 4 wins: hoods

stage 3 - 3 wins: engine,trans,or tires.

stage 3 - 6 wins: rims

stage 4 - 4 wins: spoilers

stage 4 - 6 wins: vinyls

stage 4 - 9 wins: ecu,turbo, or brakes.

stage 5 - 6 wins: nos,weight,or suspen

stage 5 - 11 wins: wide body kits.

Lenke til kommentar
Her ser dere bilen min, en Hyundai Tiburon Gt V6

Har hatt denne bilen ganske lenge nå, har litt over 20 000,- tenkte først å vente helt til jeg får skyline men trur det kan ta litt tid, av bilene som jeg har tilgjengelig nå er TT og A3 best. Hvilken er best av dem to?

 

stili den bilen :) har ikke brukt den i d hele tatt gjennom spillet da. men men :) liker rx 8'en mye bedre enn skyline'n eg ... både utsende og performance messigt.. hvilken bil av tt og a3 som er best er jeg ikke sikker på .. men har litt troen på tt'en.. den er jaffal stiligere :p

 

 

ps.. savner forresten en "screenshot" knapp i dette spillet.. eller er det bare jeg så ikke vet om den ? (uten om "printscreen" selvfølgelig) :cool:

post-184-1101661993_thumb.jpg

Endret av b00n
Lenke til kommentar

har ett problem... har kjørt gjennom spillet, fått opp den "congratulations, you have completed NFSU..." meldinga, men har bare 68% på completion rating. Tenkte at no er det på tide å kjøre såkalte outruns, har gitt blaffen i det underveis. Så jeg kjører en 10 stykker, og ingeting skjer. Får berre 100 cred i belønning, så regner med at det var på nivå ein. For no plutselig opp ein melding

 

http://forum.gamer.no/index.php?act=Attach...post&id=3165311

 

(ikkje mitt bilde, men spiller på ps2)

 

kjører til car lot'en, men gidder ikkje å bytte inn sida eg kjører ein fullt oppgradert skyline. det skjer ingenting, så eg regner med alt eg slepp å bytte inn. i mangel på ting å gjerel(blir lei av å kjøre outruns), går eg inn på world map fra garasjen. Her har eg bare kjørt to tredeler av løpa. Begynner å kjøre her, men ingenting skjer. Oppdager at eg har kjørt noen av løpa før (kan vere alle, husker ikke), er ikke ferdig ennå. Noen som har tips til ka eg må gjøre??

 

En annen ting som er rart at før eg kjørte den siste U.R.L.en var det to stjerner på kartet. Jaja tenker eg, tar dei seinare. Og etterpå er dei vekk. Har sjekka sms-ene, der er det 30 tips om at "du kan nå få bilde av bilen din på...". Noen andre som har opplevd noe lignende??

 

 

TIPS??

Lenke til kommentar
ps.. savner forresten en "screenshot" knapp i dette spillet.. eller er det bare jeg så ikke vet om den ? (uten om "printscreen" selvfølgelig)

F12 funker meget fint som screendumper. : )

 

Her er Mitsubishien min, raska inn en del penger med den - har gått over til en Skyline som jeg skal voldta med karbon nå, men den er ikke ferdig.

Endret av JayHeM
Lenke til kommentar

der! nuh har eg o gjennomført det.. goe greier.. er ganske skuffa øve video snuttane inni spillet.. syns de kunne gjort mer ut av det. men men.

 

tok å styla opp en ford mustang gt! damn! det er en kul bil :p grom lyd har ann og :thumbup:

post-184-1101693833_thumb.jpg

Endret av b00n
Lenke til kommentar
Du har styla den opp og likevel har du ikke visual rating 10?

eeeh :hmm:

 

altså .. det mangler 0.20 "poeng" noe jeg hadde fått om jeg satte på spinners.. men jeg personlig syntes ikke den bilen skulle stylest mer opp.. jeg likte den best sånt. tror du at en bil ikke er kul før den har visual rating = 10 ?

Lenke til kommentar
har ett problem... har kjørt gjennom spillet, fått opp den "congratulations, you have completed NFSU..." meldinga, men har bare 68% på completion rating. Tenkte at no er det på tide å kjøre såkalte outruns, har gitt blaffen i det underveis. Så jeg kjører en 10 stykker, og ingeting skjer. Får berre 100 cred i belønning, så regner med at det var på nivå ein. For no plutselig opp ein melding

 

http://forum.gamer.no/index.php?act=Attach...post&id=3165311

 

(ikkje mitt bilde, men spiller på ps2)

 

kjører til car lot'en, men gidder ikkje å bytte inn sida eg kjører ein fullt oppgradert skyline. det skjer ingenting, så eg regner med alt eg slepp å bytte inn. i mangel på ting å gjerel(blir lei av å kjøre outruns), går eg inn på world map fra garasjen. Her har eg bare kjørt to tredeler av løpa. Begynner å kjøre her, men ingenting skjer. Oppdager at eg har kjørt noen av løpa før (kan vere alle, husker ikke), er ikke ferdig ennå. Noen som har tips til ka eg må gjøre??

 

En annen ting som er rart at før eg kjørte den siste U.R.L.en var det to stjerner på kartet. Jaja tenker eg, tar dei seinare. Og etterpå er dei vekk. Har sjekka sms-ene, der er det 30 tips om at "du kan nå få bilde av bilen din på...". Noen andre som har opplevd noe lignende??

 

 

TIPS??

Fikk det igår jeg også. Merkelig greier. Det er jo ikke mer å gjøre på spillet. Og jeg har heller ikke klart å finne noe mer ekstra events som noen ganger ikke står på kartet. Så det eneste man kan gjøre er å utfore konkurrenter på outrun, og får 400 spenn, men har man 120000, er ikke det noe vits. Synes dette er litt rart. Si ifra hvis du har funnet ut noe da.

Lenke til kommentar

Har spørsmål om "Hidden" løp og verksteder.

 

Når man kjører et vanlig løp som vises med en sirkel på det lille kartet, og vinner dette vises likevel løpet når men kjører dit det er. (sorry formuleringa).

Ser hiddenløp like ut som dette?

Hvordan kan man da vite at det er et skjult løp, og ikke et løp man allerede har kjørt og vunnet??? :roll:

Det samme med verkstedene??

 

Mvh

Lenke til kommentar
Har spørsmål om "Hidden" løp og verksteder.

 

Når man kjører et vanlig løp som vises med en sirkel på det lille kartet, og vinner dette vises likevel løpet når men kjører dit det er. (sorry formuleringa).

Ser hiddenløp like ut som dette?

Hvordan kan man da vite at det er et skjult løp, og ikke et løp man allerede har kjørt og vunnet??? :roll:

Det samme med verkstedene??

 

Mvh

når du har vunnet ett løp som var vist som en liten sirkel på kartet så forsvinner det fra kartet. ett "hidden" løp vises ikke på kartet i d hele tatt, derfor det kalles "hidden" :thumbup:

 

Verkstedene er bare "hidden" til du finner dem, fra da av vises de på kartet.

Lenke til kommentar

Har et STORT problem!! Har rundet 62% av spillet, men jeg kommer meg ikke videre!!! :dontgetit: Har hørt at det er noe sånn bank-greier ved flyplassen som man må ta for å komme seg videre, men jeg finner det ikke!! Det er også et URL løp i Coal Harbor jeg mangler.. Kan noen si et eksakt sted for å finne noe sånn at jeg kommer meg videre?! Har leita etter de greiene her i flere timer np, så jeg er fryktelig kin på å komme meg videre!!!!!!!!!!!!!!! HELP PLEASE :p

Lenke til kommentar
Har et STORT problem!! Har rundet 62% av spillet, men jeg kommer meg ikke videre!!! :dontgetit: Har hørt at det er noe sånn bank-greier ved flyplassen som man må ta for å komme seg videre, men jeg finner det ikke!! Det er også et URL løp i Coal Harbor jeg mangler.. Kan noen si et eksakt sted for å finne noe sånn at jeg kommer meg videre?! Har leita etter de greiene her i flere timer np, så jeg er fryktelig kin på å komme meg videre!!!!!!!!!!!!!!! HELP PLEASE :p

alle URL løpa du trenger for å komme videre vises på kartet, så da er det bare til og fyre opp kartet og se på venstresida om det står URL der no plass.. Hvis hold over "URL" og det blinker på kartet hvor det er.. Hvis ikke så har du ikke kjørt nok av de vanlige løpa for å "unlocke" URL løpa. :thumbup: Så mitt tips er, bare kjør alle løp som er på kartet du :) så kommer det nye etterhvert og du får fullført.

Lenke til kommentar
høres rart ut ... og du har ikke fått mellinga "You have now completed NFSU2... " ?

 

Men uansett, hvis du bare er 62% så fins det flere "hidden" løp, gjelder bare og finne dem..

Nei, jeg har ikke fått den meldingen. Og jeg spurte om noen kunne si et eksakt sted for race i det første innlegget mitt da :ermm:

Lenke til kommentar
høres rart ut ... og du har ikke fått mellinga "You have now completed NFSU2... " ?

 

Men uansett, hvis du  bare er 62% så fins det flere "hidden" løp, gjelder bare og finne dem..

Nei, jeg har ikke fått den meldingen. Og jeg spurte om noen kunne si et eksakt sted for race i det første innlegget mitt da :ermm:

de dukker opp rundt omkring.. vet om 2 i "heights" men det er ikke akkurat lett og forklare...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...