Gå til innhold

Bytte bruker i Fedora C2 {LØST}


Errae

Anbefalte innlegg

Hei!

 

kjører fedora C2 og lurer på om det finnes en funksjon som gjør at jeg kan bytte bruker ( slik som i windows ? )

Holde på å laste ned Fedora C3 og har ikke lyst å bryte av når kjæresten min skal logge seg på sin konto ;D

 

takk for hjelpa!

Endret av Errae
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker KDE 3.2.2-8.FC, men kan ikke finne en slik knapp med første øyekast. Skal sjekke litt, men tviler på at jeg finner den siden jeg ikke har sett den før )=

 

Edit: prøvde også ctrl+alt+F1, og logge inn med ny bruker og startX, men får da at server kjører allerede på display 0. hm

Endret av Errae
Lenke til kommentar

Sakset fra KDE

From version 3.3 on KDE provides a session management system which allows you to switch between different user account on one computer. You can stay logged in and e.g. let your sister, brother, wife, neigbour or whoever read her or his emails just for a moment. Before you had to log off (therefore e.g. close programs or save documents) and let her or him log in.

Lenke til kommentar
Sakset fra KDE

From version 3.3 on KDE provides a session management system which allows you to switch between different user account on one computer. You can stay logged in and e.g. let your sister, brother, wife, neigbour or whoever read her or his emails just for a moment. Before you had to log off (therefore e.g. close programs or save documents) and let her or him log in.

Høh, eg har då brukt KDE 3.2 og denne funksjonen. Må vere SuSE som har lagt det inn på ein eller annan måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...