Gå til innhold

en liten frag movie...

Anbefalte innlegg

Skrevet

HER er den...

brukte bare 5 min så det er ikke no kjempe saker... skal lage no lengre og bedre etterhvert ;)

men jeg vil gjerne høre no tilbake meldinger og slikt :yes:

PS! det er frags som jeg fikk fra 1 mix bare... ta det med ro :p og filmen tar BARE 10mb :w00t:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg klanen min har spilt mot Flora esports som dere spilte mot der...

Så til filmen;

Synes ikke du skal dø i filmen, å var ikke noen "Syke" frags med i den. Alt du gjorde der skjer nesten i en hver kamp man spiller, synes filmen var nokså meningsløs egentli.

Skrevet
Tror jeg klanen min har spilt mot Flora esports som dere spilte mot der...

Så til filmen;

Synes ikke du skal dø i filmen, å var ikke noen "Syke" frags med i den. Alt du gjorde der skjer nesten i en hver kamp man spiller, synes filmen var nokså meningsløs egentli.

joda var bare noe jeg fikk ut av 1 kamp eller no... men den første når jeg haxxa to stykk var vel litt fin? :love:

Skrevet

Hva regner du med å få utifra å slenge sammen noe på 5 min?

Ta heller å jobb litt mer med den, og post en thread når du begynner å bli fornøyd selv.

Skrevet

hmm, har en følelse av at jeg overvurederer filmen min... kansje fordi det er første gang jeg har snekkra sammen noe som helst... :hrm:

men men, takk for at dere har "åpna" øynene mine, jeg skal heller begynne recorde litt mer og så skal jeg få satt sammen no ordentlige greier, så kan jeg kansje legge den ut her :yes:

-ZiroN

Skrevet

_Nesten_ like ille som Fragger! :p (Min første fragmovie). Prøv videre, og la oss slippe all den tiden uten noen frags som du bare småløper lkitt rundt, hørt om "fortfilm"? ;)

Skrevet
_Nesten_ like ille som Fragger! :p (Min første fragmovie). Prøv videre, og la oss slippe all den tiden uten noen frags som du bare småløper lkitt rundt, hørt om "fortfilm"? ;)

haha "ok" :p går det en å stille på dette i vegas?

Skrevet
Kan du sikkert. Er ikke så kjent med Vegas. Bruker Power Director 2.1 jeg. Syns det ikke er så gæærn't ;)

Bra at du prøver :)

power director 2.1, er dette gratis?

Skrevet

Power Director er veldig brukervennlig, men mangler diverse funksjoner, fininstille slowmo osv. Er egentlig veldig mye som mangler, men holder til amatørfilmer ;)

Er ikke gratis nei. (Fikk CD key i Hjemmepc jeg, samt programmet ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...