Raaby Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 (endret) Når jeg skal spille Battlefield 1942 restarter pcen seg etter jeg har vert noen sekund i menyen. Pcen er helt ny og har ikke hatt noen problemer utenom det spillet jeg spiller mest. Får en error send greie når pcen starter opp igjen og på windows sinn side for den erroren står det att problemet ble skapt av drivere. Har prøvd med dem nyeste driverene og gamle men ingenting funker. Det eneste spillet jeg har testa utenom er Prince of Percia og det funker helt fint + splinter cell :pt Ser heller ingen "syndromer" som høy temratur eller løs cpu vifte f.eks. Håper på hjelp Endret 12. november 2004 av Raaby
Deadringer Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 hm detta var rart! kanskje kortet ditt ikke tåler høy varme, og det er grunnen? sjekk hvor varmt kortet er etter at pc'en har restartet seg.
Raaby Skrevet 9. november 2004 Forfatter Skrevet 9. november 2004 (endret) error'en : fekk også videre beskjed om å gå her: http://support.microsoft.com/?kbid=293078 Gjor det som stod der men etter det klarte jeg ikke starte bf engang Og skjermkortet er så kaldt som det kan bli Edit: This issue may occur if the display driver is caught in an infinite loop while it waits for the video hardware to become idle. This issue typically indicates a problem with the video hardware or that the display driver cannot program the hardware correctly. Endret 9. november 2004 av Raaby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå