Overguard Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 hva er det man skal skrive i consol'n får å flyge hoppe?? høres kanskje litt dumt ut "flyge hoppe" det jeg mener er at man flyver når man trykker på space å ctrl
DevN Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Aner ikke helt hva du snakker om. Det er ikke sv_gravity eller sv_airaccelerate, da?
pronoob Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Han prater nok om "long jump module" som stammer fra hl, den er importert til diverse csdeathmatch plugins og lignende og det er ikke en console commando.
Sigga Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Sånn at du hopper og går bakover og flyr fremover?
Overguard Skrevet 9. november 2004 Forfatter Skrevet 9. november 2004 (endret) Det har ikke noe med dathmatch serverne å gjøre!! Det skal gå an å skrive noe i consolen og! Det er en som kan det her jeg bor, han bruker det på lan! Jeg har sett at han skriver noe i consol'n men han nekter å fortelle det!!! Endret 9. november 2004 av JokuM
osmoen Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 (endret) sv_airaccelerate -10 dersom du da hoster ditt eget game eller har rcon på en server edit: -10 var et eksempel, en hvilken som helst negativ verdi vil gjøre nytten, dess lavere verdi, dess lengre hopp Endret 9. november 2004 av Frikky
DevN Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Aner ikke helt hva du snakker om.Det er ikke sv_gravity eller sv_airaccelerate, da?
osmoen Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Aner ikke helt hva du snakker om.Det er ikke sv_gravity eller sv_airaccelerate, da? negativ verdi som var cluet her
Overguard Skrevet 9. november 2004 Forfatter Skrevet 9. november 2004 sv_airaccelerate -10 dersom du da hoster ditt eget game eller har rcon på en server edit: -10 var et eksempel, en hvilken som helst negativ verdi vil gjøre nytten, dess lavere verdi, dess lengre hopp TUSEN HJERTELIG TAKK!!!!
DevN Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 negativ verdi som var cluet her Man trenger det ikke inn med teskje, Frikky! Man får mer i ei spiseskje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå