fxwz Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Hadde tenkt meg en slags opptaker for å ta opp tvprogram fra tv og deretter legge det inn på pcen..... Har en hardisk opptaker men filmfilene som opptakene blir til er ikke leselig for pcen.... Noen som vet av noe som burde egne seg....? Pris ikke mer enn 3000kr tenkte jjeg
[Atomic_Bomberman] Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Jepp.... tv-kort er tingen....
neph Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Eller denne dersom man ikke har en fullt så kraftig maskin til å ta opp i DivX5 og mer i realtime osv. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300692&cks=SER
Aalton Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Hvis mna kjøper seg et tv-kort hvilket programm må man bruke for og kunne ta opp a?? kan noen vise en link til komplett.no og tv kort jeg kan ike gå inn på siden fordi skolen admin har stengt den !!!
neph Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Følger ofte med Intervideo WinDVR til opptak, men også produsentens eget programm kan brukes.
.HKO. Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Vist du har har parabol eller kabel tv så kan du jo kjøpe deg en brukt dreambox. Da har du en komplett multimedia maskin i tillegg. Dream.
Aalton Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 hmm.. dreambox blir det samme som en pc.... nesten! så hvis man har pc og bredbånn er det etter min menig bedre og ha et videokort og en tuner til pc en din!
Aalton Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 dinside har testet tv-kort. Tester hei... ok kal ta en tit på det jeg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå