Gå til innhold

Bra tastatur til gaming!

Anbefalte innlegg

Skrevet
ZBoard trenger jeg å si mer?

Ja, gjerne! Har du det keybardet selv? Hvordan er det å bruke?

Nei, Jeg har det ikke selv. Men jeg tror det er ganske bra til gaming. Men det kunne vært lurt å kjøpte en sånn sak til 495,- for da er det bare å vippe litt på knappen så har du et helt normalt tastatur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nei, Jeg har det ikke selv. Men jeg tror det er ganske bra til gaming. Men det kunne vært lurt å kjøpte en sånn sak til 495,- for da er det bare å vippe litt på knappen så har du et helt normalt tastatur.

Du _må_ kjøpe dette til 495,-. Det du linket til er bare et keysets til det tastaturet. Bare et "overlegg". Fungerer ikke alene.

Ulempen er at tastaturet neppe har norsk tegnsett.

Skrevet (endret)
Krav:

- Tråd

- Sprutsikkert

- Støtsikkert

- Vaskbart

- Støysvakt

- Helst svart farge

- INGEN hurtigtaster (heller ikke no f-lock piss)

Forslag noen?

Det finnes vel sånne sammenrullbare/brettbare gummitastatur.

Det tror jeg nok er rimelig sprutsikkert, støtsikkert, vaskbart, veldig støysvakt, og det er vel hvitt/gjennomsiktig tror jeg.

F-lock er vel heller ikke på dette tastaturet.

Og det er med tråd.

Bra nok? :D

PS: jeg vet ikke hvor du kan skaffe det, men jeg så det på The Gathering i år ihvertfall :)

Edit: grønn versjon

Endret av ZiggWarth
Skrevet

Bare det ikke er trådløst så går det...Irriterende når batteriene går når du spiller online. To delt har jeg aldri prøvd,selv om det ser ganske godt ut.

Skrevet
Bare det ikke er trådløst så går det...Irriterende når batteriene går når du spiller online. To delt har jeg aldri prøvd,selv om det ser ganske godt ut.

Minimalt problem du. Batteriene holder jo i mange måneder. Tror jeg har bytta én gang på langt over et år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...