Gå til innhold

NBA sesongen er i gang


Anbefalte innlegg

Er det noen av de godegamle SAS spillerne igjen eller?

Husker jeg hadde en hel perm med SAS kort :p

 

Det og seatle supersonics, det var tider...

Årets lag er som i fjor dominert av Tim Duncan, Tony Parker (fransk), og Manu Ginobili (Argentina).

Gode gamle David Robinson la opp for to år siden.

 

Mye slossing med publikum har medført lange utestengelser for flere spillere. Ron Artest mister resten av sesongen, og samtidig 5 mill $ i lønn.

Det er så evig fortjent! Fy fa-- det var en syk episode :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Erfaringsmessig er ikke dette forumet særlig interessert i NBA, men det er verdt et forsøk!

Endelig, NBA er i gang igjen.  Mye spenning i år siden det var mange spillerbytter i sommer. 

Toronto har begynt overraskende bra, og Sacramento overraskende svakt.  Jeg tipper San Antonio og tittelforsvarerne blir harde å slå i år.

Toppscorer blir McGrady eller Wade, men også KB kan melde seg inni den kampen, og AI kan vinne den tittelen om han holder seg skadefri.

En liten oppdatering no halvveis i sesongen.

Det ser ivertfall ut til at AI drar hjem toppscorertittelen i år. Den 60 poengskampen for litt siden var rå. KB kan fremdeles blande seg inn om ha begynner å score mer.

 

Phoenix Suns har startet sesongen utrolig bra, og ligger helt i tet i vest. Suns er absolutt et av årets positive overraskelser, men Seattle og Chicago gjør det også skarpt. Chicago har ikke spilt så bra siden Jordans dager tilbake i 1998. Jeg holder fremdeles en knapp på San Antonio, de drar i havn den ene seiren etter den andre.

For mindre interesserte kan jeg nevne at bare de åtte beste lagene etter sesongens 82 kamper, går videre til sluttspillet.

All-Star kamp til helgen i Denver, og no har styrkeforholdet mellom vest og øst blitt mer jevnt. Etter en lang dominanse fra vest.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9

Goooooooo Shaquille :D

Heia på Bulls før (Rodman, Jordan & co), heier mest på Philadelphia 76ers nå, men men. Kjipt at TV2 slutta å sende sammendrag etc fra NBA :-/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...