Gå til innhold

Fujitsu-Siemens Amilo M6500


thorhansen

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en Amilo her om dagen.. Skal være på 1Ghz, men da jeg kjørte Sisoft Sandra på den, kom den opp som en 700mhz Pentium 3.. FSB er på 100 og multiplier sto på 7.. Så det ser jo ut som om det stemte. Kjørte også en CPU mark på den, og da fikk den lavere score enn en 600mhz Duron.. Har jeg blitt snytt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2001-11-11 22:12, thorhansen skrev:

Kjøpte meg en Amilo her om dagen.. Skal være på 1Ghz, men da jeg kjørte Sisoft Sandra på den, kom den opp som en 700mhz Pentium 3.. FSB er på 100 og multiplier sto på 7.. Så det ser jo ut som om det stemte. Kjørte også en CPU mark på den, og da fikk den lavere score enn en 600mhz Duron.. Har jeg blitt snytt?


 

Hei,

 

Hmm, ikke bra. Tror det hele har med Intel SpeedStep-funksjonen å gjøre. I verste fall med SiSoft Sandra 2001 SE som ikke klarer å lese prosessorkoden din helt riktig. Vi benytter ikke SiSoft Sandra i barbara.no -- men vi har akkurat fått inn M6500 til test slik at jeg kan se om det er samme problemet der.

 

Følg med på barbara.no!

Lenke til kommentar

Kjørte du på batteriet når du testet i SiSoftSandra?!

Husk at maskinen har en PIII med SpeedStep teknologi.

 

Jeg har en Fujitsu-Siemens Lifebook E6585 med WinXP

den kjører på 800Mhz når den er tilkoblet strømmnettet og ca 670 når den går på batteriet.. dette kan du endre på i Windows og i BIOS..

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-13 20:16, terjthor skrev:

Lurer på om du ellers er fornøyd?

Lurer på å kjøpe en jeg og.


Har hørt at det går maks ann å sette inn 256 RAM. stemmer det?


mvh

terje thorsen


 

Hei,

 

kommer en test av denne PC-en på http://www.barbara.no i løpet av neste uke. Vi har hatt en del små problemer med PC-en. Dette har vært relatert til stabilitet. Kan ikke si meg så veldig fornøyd med PC-en. Men du får lese testen vår!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...