-Pondus- Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Jeg har kommet til Woozie nå,der skal jeg gjøre noen undervanns greier for han men jeg er ikke god nok under vann står det.Hvor kan jeg lærer meg å dykke etc bedre? Skole for dette?
Vrengtpolvott Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Er bare å svømme rundt i hav og sjøer, dykk med O, og svøm masse under vann, så går du kjapt opp i skills.
-Pondus- Skrevet 8. november 2004 Forfatter Skrevet 8. november 2004 Er bare å svømme rundt i hav og sjøer, dykk med O, og svøm masse under vann, så går du kjapt opp i skills. Ok..
Dʋgɢtung Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Det som er enda lurere er å dykke til bunnen, og bare flyte rolig opp. På denne måten kan du tilbringe lengre tid under vann om gangen, enn hvis du svømmer rundt
Luchy Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 du må bare dra til ei elv eller hav å dykk til du får det oppgradert
-Pondus- Skrevet 8. november 2004 Forfatter Skrevet 8. november 2004 du må bare dra til ei elv eller hav å dykk til du får det oppgradert Oppdrag utført..
Dʋgɢtung Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Syns det var ganske underholdende (: Jepp, det var et morsomt oppdrag. Ingen tvil om det
jalleks Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Klarte dette oppdraget idag jeg også faktisk, ganske artig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå