rbuljo Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 tenkte på å chippe ps2`en min, men blei skremt nnår en kompis skulle lodde på hans ps2, det er jo knøttsmått, hvordan i alle dager kan man la være å kortslutte noe som helst når det er så smått?! finnes det andre lettere alternativer enn dms3 chip`en? har sett disse slide greiene, er bare en cd plate du stapper i først? ser litt tvilsomt ut. skal ikke spille dvd`er e.l. bare spille backup spill o.l.
It's me Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 De fleste chipper er nokså kompliserte å lodde. Hvis du er usikker, bør du kanskje få en som kan det til å fikse det. Er ganske kjedelig å ødelegge PS2en grunnet feil innstallering av modchip. Et godt alternativ til modchip er å sette inn en harddisk. Om det temaet kan du lese her
rbuljo Skrevet 7. november 2004 Forfatter Skrevet 7. november 2004 men kan jeg f.eks legge inn brente spill å spille dem via hdd?
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 men kan jeg f.eks legge inn brente spill å spille dem via hdd? nei, skal du bruke brennte (les: backup) spill fra HDD trenger du chip, men mener også at disse slide-greiene skal virke, men det har jeg selv aldri prøvd
rbuljo Skrevet 8. november 2004 Forfatter Skrevet 8. november 2004 jeg loddet villt inatt.. men chip`en jeg brukte var ødelagt.. *hente ny nå*
esone Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 men kan jeg f.eks legge inn brente spill å spille dem via hdd? JO du KAN bruke brente spill,men du må bare legge dem inn via PC..altså ta ut harddisken i ps2 og sette den inn i PC`n..da bruker du et program som heter winhiip.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå