Gå til innhold

Er det no galt med min Hitman Contracts?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk Hitman Contracts for en uke siden, innstallerte og begynte å spille, etter første brett, så begynte loadinga og filmen til andre brett, og jeg tenkte med meg selv, kanskje det er som på 2'ern at man ikke kan velge hvilke våpen man skal ta med før etter andre brett. Men nå er jeg på 5 brett og har fortsatt ikke fått velge våpen :cry: Har plukka med meg masse herligheter fra de andre bretta, og vil gjerne få brukt de en gang. Regner med at det er no galt med spillet mitt, kan dette fikses med en patch? Eller er det bare spillet som er sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

1: Du bruker ISO fil som er fake (Installert med Daemon-tools)

2: Bærbaren din er høyst utstabil og dårlig

:lol:

Endret av Kasp
Skrevet

Er ikke noe feil med Hitman contracts spillet ditt, heller ei med mitt, det er den største brøleren Eidos har gjort, de har ekskludert den tingen, du kan ikke velge våpen foran vært oppdrag lengre, noe som er dritt irriterende.

Får bare vente til neste Hitman kommer, det kommer til våren neste år har jeg hørt.

Skrevet

For å kunne bruke de våpnene du sanker inn i løpet av spillet må du laste inn et lagret spill, og så velge å kjøre et av de oppdragene du har klart før. På denne måten er du nødt til å spille gjennom oppdragene slik de er ment første gangen.

Ikke noe galt i det.

Skrevet
For å kunne bruke de våpnene du sanker inn i løpet av spillet må du laste inn et lagret spill, og så velge å kjøre et av de oppdragene du har klart før. På denne måten er du nødt til å spille gjennom oppdragene slik de er ment første gangen.

Ikke noe galt i det.

Laste inn et lagret spill, okey hvis jeg da laster inn forrige brett, hvor kan jeg velge å kjøre et av de oppdragene jeg har tatt før?

Skrevet
Er ikke noe feil med Hitman contracts spillet ditt, heller ei med mitt, det er den største brøleren Eidos har gjort, de har ekskludert den tingen, du kan ikke velge våpen foran vært oppdrag lengre, noe som er dritt irriterende.

Får bare vente til neste Hitman kommer, det kommer til våren neste år har jeg hørt.

Bare for å pirke litt, så er det faktisk ikke Eidos som har laget spillet. Det er en dansk utvikler som heter IO Interactive ;)

Skrevet

Bare for å pirke litt, så er det faktisk ikke Eidos som har laget spillet. Det er en dansk utvikler som heter IO Interactive ;)

Jiihaaa.. Spurte en som har spillet på PS2 på skolen i dag, det er ikke vanskli, man må bare loade, ta quit, på hovedmenyen tar man start game og så current game, der kan du velge bane, og så hvilke våpen du skal ha med :D Gleder meg til Hitman Blood Money kommer :D Må ihvertfall si at danskene er flinke til å lage spill, go IO Interactive...

For ikke å undervurdere oss nordmenn må jeg si at IGI også er et genialt spill

Skrevet

Har runna dette spillet jeg og, det var ganske kult. Men det var opplagt at det kom en oppfølger, med den slutten. Det gjorde at jeg ble veldig utolmodig :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...