Robbs Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Veit ikke åssen jeg kan få laga en server med Superhero mod på. må man betale for det kanskje?
- mOtz^ - Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Er superhero mod. det samme som warcraft greier...at man kan velge seg usynlig, og med laser osv.? ...i såfall har jeg aldri skjønt noe av det... ...på de serverene hvor man bruker slike tau, at man "hiver" ut et tau på en vegg, også dra seg til veggen for... tempo øker veldig... hvordan kaste ut dette tauet?
Robbs Skrevet 7. november 2004 Forfatter Skrevet 7. november 2004 Ja. Du f "+power1" osv. men du må ha spiderman.
Robbs Skrevet 7. november 2004 Forfatter Skrevet 7. november 2004 sry noe skjedde. skriv: bind f "+power1"
Plomma2 Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 (endret) Leg ut IPen hvis du får satt opp en SH-server. Digger dem. Edit: Noen som vet om IPen til noen servere fooresten? Endret 7. november 2004 av Plomma2
Belfez Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Veit ikke åssen jeg kan få laga en server med Superhero mod på. må man betale for det kanskje? tror ikke han vet hvordan man lager det
A.J Green Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Mods til cs må bare gå å dø, jeg HATER det. "oi var det en der ja? han var jo ikke så lett å se siden han var usynlig!"
Robbs Skrevet 7. november 2004 Forfatter Skrevet 7. november 2004 Jeg spurte ikke om det var noen som hata superhero mod da...
terrorsauraistlin Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 hmmm spørsmålet var vel HVORDAN installere SHmod...opg det er ganske simpelt.. http://shero.rocks-hideout.com/forums/view...t=autoinstaller jau! så skriver du inn HL stedet ditt og starter serveren......og..TADAAA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå