Aero90 Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Hei Jeg har problemer med å hoste en server på et førstepersons skytespill (BHD) gjennom en ruter. Jeg har en Billion bipac-743 GE ruter. er det mulig å hoste en server gjennom denne ruteren, og viss det er kan noen hjelpe meg MVH meg
dimdal Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Som forklart før til andre som spør om det samme, du må forwarde portene så forespørselen fra klientene som skal kobles til gameserveren kommer videre fra routeren og til den aktuelle tjener.. Dette gjøres i webinterfacet på routeren.
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Det dimdal egentli sier er at du må inn i NAT-tabellen og klargjøre slik at forespørsler som kommer blir riktig mottatt, og blir sendt til den riktige applikasjonen.
nree Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Hei Jeg har problemer med å hoste en server på et førstepersons skytespill (BHD) gjennom en ruter. Jeg har en Billion bipac-743 GE ruter. er det mulig å hoste en server gjennom denne ruteren, og viss det er kan noen hjelpe meg MVH meg Hei, hadde samme problem for noen dager siden og nå kan jeg kjøre min nettradio gjennom routeren... 1. gå inn i oppsettet til routeren og finner noe som heter (ligner) på SUA/NAT server 2. Her skriver du inn ipadresse til datamaskinen din og evt. port som skal opnes mot din pc... Selv har jeg tatt: Fra 1500 til 9999 på port... Det eneste jeg har problemer med nå er og finne ut hva port de forskjellige programmene er... Noen som vet?
Aero90 Skrevet 7. november 2004 Forfatter Skrevet 7. november 2004 (endret) Ja dette er de forsjellige menyene: Status Quick Start Configuration LAN WAN System Firewall VPN Virtual Server Advanced Save Config to FLASH Logout er det noen av de Jeg finner ingen NAT og portene er ingen problem det er bare å skru av brannmuren Endret 7. november 2004 av Aero90
_Prime_ Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Du må inn på "Virtual Server". deretter legger du inn ipen til den maskinen som hoster gamet og velger port.
skille Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Du må inn på "Virtual Server". deretter legger du inn ipen til den maskinen som hoster gamet og velger port. Du legger inn ip'n til den maskina som hoster, dvs din egen.
Konto brukes ikke Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Gjør som _Prime_ sier. Det er rett løsning. Du legger inn din lokale ip på den maskinen som skal hoste. Finn ut IP på maskinen du vil hoste spillet på og før inn denne.
Aero90 Skrevet 7. november 2004 Forfatter Skrevet 7. november 2004 (endret) ok. er den interne ipen den samme på begge dataene våres (vi har 2 dataer på ruteren (en wireless og en direkte kabel, det er den med kabel jeg skal hoste fra))????? viss ikke, hvordan finner jeg det ut???? og under application er det kun jeg som skal vite hva navnet er, eller har det noen invirkning i det hele tatt???? har lagt med manualen viss noen er så kjempe snill at de gidder Manual_English_.htm Endret 7. november 2004 av Aero90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå